Gå til innhold

Når legene gir opp


Gjest bølger

Anbefalte innlegg

Gjest bølger

Jeg har klaget over tretthet i mange år. Når legene ikke

finner noe på blodprøvene sier de at de ikke kan hjelpe meg.

Nå etter å ha begynt på wellbutrin har jeg i tillegg til at det foreløpig

ser ut til å hjelpe for depresjonen, fått et

mye bedre liv når den ekstreme trettheten forsvant.

Men hvorfor gir legene så lett opp når de ikke finner noe på

blodprøver, så

lenge det finnes noe som kan hjelpe? De fratar jo pasientenes mulighet

til å få et nytt og bedre liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje fordi de ikke skjønner at dette kan være en depresjon? Veldig mange deprimerte klager jo på at de ikke får sove. Hovedsymptomet mitt har også vært at jeg sover og sover.

Jeg bruker nå medisiner som burde gjøre meg veldig mye trettere, men det motsatte skjer. Depresjonen forsvinner og jeg er våken og tiltakslysten er økende.

Ikke morsomt å slite og ikke bli trodd uansett. Bra du har funnet noe som virker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bølger

Kanskje fordi de ikke skjønner at dette kan være en depresjon? Veldig mange deprimerte klager jo på at de ikke får sove. Hovedsymptomet mitt har også vært at jeg sover og sover.

Jeg bruker nå medisiner som burde gjøre meg veldig mye trettere, men det motsatte skjer. Depresjonen forsvinner og jeg er våken og tiltakslysten er økende.

Ikke morsomt å slite og ikke bli trodd uansett. Bra du har funnet noe som virker :)

Jeg tror at wellbutrin hjelper mot tretthet, også uten depresjon. Vet

ikke om jeg har rett.

Jeg er veldig glad for å ha fått noe som hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...