Gå til innhold

På jobb og småsprø


Gjest rosella27

Anbefalte innlegg

Gjest rosella27

Sitter på jobb med muskelsmerter og sjefen spør om jeg begynner å komme i form igjen. Har lyskestrekk.... men det verste er at det føles ut som hodet dirrer. Er det bivirkninger av serequell? Fikk aktiv sykemelding og kom meg fan ikke opp til klokken 7. Kom en kar og sa jeg var en engel og da begyner jeg å tenke på engler. Så hørte jeg en hest som knegget i gangen... og ler for meg selv. Heldigvis sa jeg ikke noe om det til kollegaene mine... Greier å konsetrere meg om arbeidsoppgaver. Rolig dag på jobb... men burde jeg dra hjem? Blir en sykere av å være her?

Det er iallefall en mer normal tilstander her... ennn på galehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...