Gå til innhold

Hvor viktig er det å ha god kjemi med sjefen?


Gjest best wishes

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes

Jeg holder på å avslutte et jobbforhold hvor jeg ikke liker de som sitter i ledelsen. Jeg synes sjefen virker usympatisk og lite reflektert rundt ting. Det samme synes jeg om den andre lederen.

Jeg har fått høre at jeg ikke gjør det som forventes av meg, uten at jeg helt forstår hva det er. Jeg synes de legger vekt på ting som jeg synes er banalt. Jeg synes mye er så uklart.

I de jobbene hvor jeg har hatt et dårlig forhold til sjef/ledelse har jeg som regel fått negative tilbakemeldinger. Men i jobber hvor jeg har følt god kjemi med sjefen så har jeg stort sett bare fått positive tilbakemeldinger.

Hvor viktig er det for dere å ha en sjef som dere har god kjemi med? Og har dere fått positive tilbakemeldinger fra en sjef dere ikke har likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linnea79

Det ER viktig å bli noenlunde likt av sjefen. Det er hun/han som sitter på referansene som kan være avgjørende for framtidens drømmejobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...