Gå til innhold

Det å beholde håpet, være tålmodig, holde ut.


Gjest hvor lenge håpe på bedring?

Anbefalte innlegg

Gjest hvor lenge håpe på bedring?

Livet mitt består av dette. Ha nok tålmodighet, kanskje virker medisinene denne gangen? Selv om de ikke har gjort det de 10 gangene før?

Tålmodighet... gå i skogen...lese kjedelig litteratur...strikke, jeg hater å alt som har med handarbeid å gjøre, men det er det eneste jeg kan gjøre. De siste 10 årene har vært sånn.

Holde ut litt til, bevare et håp. Hvordan gjør man det når det går år og man aldri blir bedre?

Jeg har lyst til veldig mye, men jeg har dessverre ikke helse til nesten noenting. Men jeg kan jo ikke legge meg rett ned, mange i rundt meg som trenger meg. Hadde jeg fått bestemme selv så hadde jeg ligget i et mørkt rom, uten kontakt med omverdenen.

Tenkte det da jeg dusjet idag at dette var siste gangen jeg orket dette. Alt er slitsomt, men må holde ut. Hvorfor egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det inntrykk jeg får av deg når jeg leser ditt innlegg, er at du lar deg styre veldig mye av omgivelsene, og som også tar mye energi fra deg. Du føler nok: jeg må, jeg bør, jeg skal osv. Du har lyst til mye, men klarer ikke mer en de kjedelige, ensformige tingene du har holdt på med i 10 år. Du må prioritere noe mer tid og krefter på noe som er mer utfordrende for deg. Med andre ord ditt liv er ikke i balanse som det er nå. Selv om du skulle være er syk, eller ha dårlig helse, så er det enda viktigere med balanse mellom krav og gjøremål, og det som du personlig kunne like å holde på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...