Gå til innhold

høyt prolaktin og graviditet


Gjest pia32

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 32 år som har noen spørsmål ang prolaktin. Etter å ha prøvd å få barn i 2 år fikk jeg påvist høyt prolaktin, og begynte på parloden. Prolaktinen gikk ned, jeg ble gravid, og vi har nå en flott gutt på to år. I januar i år var jeg hos legen min og tok nye prolaktinprøver, da vi hadde lyst å gi sønnen våres ett søsken. Prolaktinen var da på 230 og innen normalen. Det gikk noen måneder og så ble jeg gravid igjen. Etter 14 uker hadde jeg en MA, ul viste at fostret hadde dødt i uke 9. Jeg var hos legen min idag for noe annet, og han sa da at prolaktinnivået som blev målt på svangerskapskontroll i uke 12 var på 1250. Siden han ikke var sikker spør jeg deg, er det normalt at prolaktinnivået går opp under en graviditet? Er det grunnen til at jeg mistet? Hva er egentlig ett normalt prolaktinnivå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...