Gå til innhold

Dårlig motivasjon.


Gjest meagaininanother

Anbefalte innlegg

Gjest meagaininanother

Hei. Jeg er 24 år. Begynt på nytt studie i høst. Synes det er vanskelig, synes alt er vanskelig.

Har problemer med konsentrasjonen for tiden.

Har hatt problemer med angst i noen måneder.

Men det er bedre nå.

Nå er jeg bare trett. I går la jeg meg kl.19.00, og sov til kl.08.30.

Likevel var jeg ikke opplagt når jeg stod opp, og jeg var trøtt da jeg kom hjem fra en to timers økt på skolen.

Er enda mer trøtt nå.

Det er vanskelig for meg å sitte i klasserommet.

Det er for stille, det skjer for lite, og jeg får det dårlig og blir trøtt.

Vi nærmer oss eksamen, men jeg har hverken ork eller overskudd.

Jeg har hatt det med mye tretthet og lite motivasjon i et par uker nå. Bør jeg vente litt til med å gå til lege?

Og hvor lenge er det fornuftig å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke lett å si, for det kan være så mange ting som du kan være berørt av livet ditt. Men dårlig motivasjon kan tyde på at du i hvertsfall er sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meagaininanother

Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer.

Finner ingen "ideel" sovemengde.

Jeg håper det går over igjen. Men må innrømme at jeg ser mørkt på mye nå, jeg føler meg bare så usikker og dum...

But...det kan gå over..som det sedvanlig gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest b-menneske-deluxe

Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer.

Finner ingen "ideel" sovemengde.

Jeg håper det går over igjen. Men må innrømme at jeg ser mørkt på mye nå, jeg føler meg bare så usikker og dum...

But...det kan gå over..som det sedvanlig gjør...

''Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer. Finner ingen "ideel" sovemengde.''

Amen! her og... er trøtt UANSETT :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meagainanother

''Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer. Finner ingen "ideel" sovemengde.''

Amen! her og... er trøtt UANSETT :(

ok. Har alltid vært b- menneske, men aldri så konstant trøtt som nå. Har ikke noe "energihøydepunkt" lengre, hater det!

Jeg satser på at det er fordi det blir mørkt, pms og diverse årsaker. Lurer hvorfor jeg alltid har hatt lite energi, kanskje det er mine matvaner? Har tatt blodprøve, og de var fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg et trøtt uansett om jeg sover 4, 8 eller 12 timer.

Finner ingen "ideel" sovemengde.

Jeg håper det går over igjen. Men må innrømme at jeg ser mørkt på mye nå, jeg føler meg bare så usikker og dum...

But...det kan gå over..som det sedvanlig gjør...

Nå er det viss noe som heter noe sånt som, kroninsk tretthets syndrom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Om du ikke vet noen åpenbar grunn, er det lurt å gå til lege snarest siden eksamen lurer i det fjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...