Gå til innhold

Ti-åringen vil ikke vaksineres


Gjest vetlevoksen

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058

Ok? Så hva er det vaksinen består av da?

Haiolje fra utryddet hai og bestanddeler av virus dyrket på egg. Ikke levende virus.

Nå er jeg ikke sikker på om jeg svarer på det du spør om, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    75

  • PieLill

    49

  • Colette

    34

  • tzatziki1365380058

    26

tzatziki1365380058

Leste du artiklen om WHO ansatte tar imot bestikkelser?

Du har altfor mye tro på "de gode myndighetene", men de finnes faktisk ikke:(

Jeg stoler ikke på WHO eller EU, nettopp fordi de _ikke_ har peiling, det blir for stort område for dem, og fristelsene enda større...!

Jeg har lest artikkelen, og den forandrer ingenting på at mennesker som i utgangspunktet ikke er spesielt syke eller nær døden, har dødd av denne sykdommen. Det er vesensforskjellig fra en vanlig influensasituasjon, hvor det bare er mennesker med svært svak helse som er utsatt, og hvor det dessuten er vaksine tilgjengelig for de aller fleste lenge før det bryter ut.

Selvfølgelig er det bestikkelser i WHO-systemet, som over alt ellers. Det forandrer likvel ikke det faktum at det er der det er samlet mest informasjon om helsetilstanden i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...