Gå til innhold

Ti-åringen vil ikke vaksineres


Gjest vetlevoksen

Anbefalte innlegg

Man dør ikke av naivitet, men uvitenhet tar mange liv!

''Man dør ikke av naivitet''

Og forresten... Jo, man kan dø av naivitet likesom av uvitenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • hidi, the scorpion

    75

  • PieLill

    49

  • Colette

    34

  • tzatziki1365380058

    26

hidi, the scorpion

Leser du ikke aviser, menneske? Stoler du mer på deg selv og din egen oppfatning/tro enn på helsemyndighetene? Mediene skriver det de får vite fra helsemyndighetene.

Hvorfor i huleste stoler du ikke på dem?

Fordi helsemyndighetene tar feil gang på gang, jeg er utstyrt med sunn fornuft, og det har vist seg så mye bedre enn noen myndigheter har gjort!

Forsøk det selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi helsemyndighetene tar feil gang på gang, jeg er utstyrt med sunn fornuft, og det har vist seg så mye bedre enn noen myndigheter har gjort!

Forsøk det selv;)

*dååååån*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Og du bestemmer hva som er "sunn fornuft"? Du, av alle - burde vite at "hovmod står for fall".

Jeg bestemmer ikke!

Dere bestemmer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

''Man dør ikke av naivitet''

Og forresten... Jo, man kan dø av naivitet likesom av uvitenhet.

Sikkert.

Jeg vil ikke at noen skal dø, men ønsker at mennesker tenker selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hva har sunn fornuft med dette å gjøre?

Sunn fornuft virker ikke uten kunnskap.

Sunn fornuft virker, og det er vitenskapelig bevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemmer ikke!

Dere bestemmer selv.

Jeg bruker sunn fornuft ut i fra mitt eget hode. Og i mitt tilfelle så består det av at jeg ikke ønsker vaksine. Men jeg er obs på dette med hygiene og vasker hender oftere enn før, og hoster og nyser ikke uhemmet.

Bortsett fra det så ønsker jeg å ta Tamiflu hvis jeg merker symptomer, i tillegg til å holde meg hjemme fra jobb den anbefalte tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn fornuft virker, og det er vitenskapelig bevist!

Du kan ikke benytte deg av sunn fornuft uten først å ha tilegnet deg en viss mengde kunnskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker sunn fornuft ut i fra mitt eget hode. Og i mitt tilfelle så består det av at jeg ikke ønsker vaksine. Men jeg er obs på dette med hygiene og vasker hender oftere enn før, og hoster og nyser ikke uhemmet.

Bortsett fra det så ønsker jeg å ta Tamiflu hvis jeg merker symptomer, i tillegg til å holde meg hjemme fra jobb den anbefalte tiden.

Tror heller jeg ville ha satset på vaksinen, enn Tamiflu - den er jeg i hvert fal skeptisk til. Når det er sagt, jeg har ikke kjøpt Tamiflu heller jeg da - jeg regner med at jeg klarer å komme meg igjennom svineriet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg bruker sunn fornuft ut i fra mitt eget hode. Og i mitt tilfelle så består det av at jeg ikke ønsker vaksine. Men jeg er obs på dette med hygiene og vasker hender oftere enn før, og hoster og nyser ikke uhemmet.

Bortsett fra det så ønsker jeg å ta Tamiflu hvis jeg merker symptomer, i tillegg til å holde meg hjemme fra jobb den anbefalte tiden.

Må du så gjerne gjøre;)

Tenk på alle de som ikke vet at de er smittet, men som sprer smitten uhemmet...

Og alle som bare er syke èn dag, og jobber uhemmet videre,

Hva med alle dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste som har dødd i Norge er da ganske unge mennesker?

Har ikke inntrykk av at dette har vært hverken friske eller unge personer (hvis du mener folk under 20).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du kan ikke benytte deg av sunn fornuft uten først å ha tilegnet deg en viss mengde kunnskap!

Jo, det kan man. Vitenskapen har bevist at vanlig sunn fornuft er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller jeg ville ha satset på vaksinen, enn Tamiflu - den er jeg i hvert fal skeptisk til. Når det er sagt, jeg har ikke kjøpt Tamiflu heller jeg da - jeg regner med at jeg klarer å komme meg igjennom svineriet:-)

Alle medisiner har bivirkninger - uten tvil. Alvorlige for et fåtall og minde alvorlige for de fleste. Jeg er mest bekymret for langtidsbivirkningene av en vaksine.

Den perfekte løsningen finnes nok dessverre ikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...