Gå til innhold

Nonna på YouTube


Gjest masse nytt der

Anbefalte innlegg

Gjest masse nytt der

I en tråd om den nå så omdiskutere influensaen var det noen som linket til noe på youtube

Jeg anbefaler på det varmeste å bruke noen min på å høre på denne nonnen som er utdannet spesial-lege (før hun ble nonne). MEGET interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest masse nytt der

Godt å høre at andre også finner dette interessant.

Jeg synes hun fremstod som meget troverdig og hun har gode referanser også. Bare så synd at sånne som henne ikke får mer plass i det totale bildet.

Vi er nok mange som liker å se det fra mer enn én side, men ikke alt kommer like godt frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest masse nytt der

Interessant. Hadde vært spennende å brukt tid på å sjekke referansene.

Uansett, interessante teorier, definitivt!

Godt å høre at andre også finner dette interessant.

Jeg synes hun fremstod som meget troverdig og hun har gode referanser også. Bare så synd at sånne som henne ikke får mer plass i det totale bildet.

Vi er nok mange som liker å se det fra mer enn én side, men ikke alt kommer like godt frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at andre også finner dette interessant.

Jeg synes hun fremstod som meget troverdig og hun har gode referanser også. Bare så synd at sånne som henne ikke får mer plass i det totale bildet.

Vi er nok mange som liker å se det fra mer enn én side, men ikke alt kommer like godt frem

Helt enig.

Tror jeg må ta meg tid til å finne frem de referansene hennes. Men har ikke tid nå.

Synes også hun virket troverdig (så lenge referansene stemmer) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest masse nytt her

Jeg orker ikke se alle 6 delene, er bottom line her at hun ikke anbefaler vaksinen? (Fikk med meg det med dyreforsøket)

Det er flere bottom line.

Men de to viktigste som hun gjentok flere ganger var at:

1. Det må være helt frivillig å ta vaksinen (hun frykter at det skal bli lovpålagt)

og

2. Produsentene/helsemydigheten må kunne stilles ansvarlige for eventuelle alvorlige bivirkninger og død. (slik det er nå har de visst fratatt seg ethvert slikt ansvar)

(med forbehold om at jeg ikke har misforstått det helt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...