Gå til innhold

Noen som har hørt Plata fra gata?


laban

Anbefalte innlegg

http://www.erlikoslo.no/video/vid_plata.html

Er det noen som har hørt på (deler av) den? Jeg har noen jeg pleier å gi "alternative" julegaver til, og har vel egentlig brukt opp det jeg synes passer fra Unicef-butikken og liknende steder.

Poenget er ikke å gi bort en symbolsk geit, altså ikke bare å gi penger, men å finne noe som både gir litt til mottakeren og litt til en god sak. (Det er ikke denne beslutningen jeg ønsker synspunkter på.)

Overveier denne CDen i år, men lurer på kvaliteten - hvis dette er noe man omtrent ikke orker å høre gjennom, er det ikke interessant. Jeg hører forsvinnende lite på musikk selv og vet ikke om den f.eks. har vært spilt på radio. Derfor lurer jeg på om noen har hørt den? Jeg regner ikke med at den inneholder årets hit, men vil gjerne vite om det er musikk eller "bare" veldedighet, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Har noen en annen kjempegod idé, tar jeg gjerne imot tips til andre gaver av samme type, men jeg har som nevnt bedrevet dette i mange år og tømt alle de mest kjente alternative butikkene for aktuelt innhold. Gavemottakerne er voksne, de fleste under 30.

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hørte veldig fort gjennom to av låtene på youtube nå, og jeg var svært imponert over kvaliteten på den ene av dem. Den andre var litt så-som-så. Men det er altså min subjektive mening. Og lyden på videoen var ikke særlig bra. ;)

Flott prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Har ikke hørt den selv, men har hørt delte meninger om den. At noe er bra og noe absolutt ikke bra..

Kunne det vært en mulighet og laget fine håndlagede gavekort for =Oslo? At du legger ved penger til blader for så langt tidsrom du har råd til, føler er riktig?

Bare et forslag altså. Jeg kjøper så og si alltid =Oslo og synes det er mye bra der. Jeg hadde blitt veldig glad for et gavekort på det. Første gangen var det bare for å støtte en god sak. Nå kjøper jeg det fordi jeg har lyst til å lese det. Velger det fremfor å bruke penger på ukeblader.

Nå vet jeg ikke hva ditt gavebudsjett er, men jeg ga en jul et fadderbarn i julegave og betalte for det første året. Jeg visste at hun som fikk det lenge hadde tenkt på å få fadderbarn, men aldri kommet lenger enn med tanken. Ble jo en dyr presang og hun fortsatte som fadder etter året fra meg var over.

Men dette er en kostbar gave.

Jeg har også gitt mange gaver av typen du beskriver. Også vært opptatt av at det skal være til hjelp for andre, men at mottaker også får et utbytte av gaven. Altså ikke sette inn penger bare.

Kommer ikke på noe annet enn det fadder barnet nå. Men skal si ifra hvis jeg kommer på noe. Sjansen for at jeg skulle kommet på noe du ikke har gjort er jo veldig liten da siden du har gjort dette i mange år.

Dersom du har noen tips tar jeg imot med takk, har ogå begynt å gå tom for idèer.

Synes denne formen for julegaver er viktig. Julen er blitt så materialistisk og slike gaver snur litt om på det føler jeg for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...