Gå til innhold

syk av å gi oralsex?


Gjest Treble

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og kjæresten min har mye sex, og vi elsker å gi hverandre oralsex.

Jeg lurer på om det er mulig å bli syk av å gi en jente for mye oralsex. Jeg merker flere ganger etter ganske heavy aktivitet at jeg blir sår i halsen og tett i nesa.

Kan det være en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Justdoit

Det er dessverre vitenskapelig bevist at det er en viss økning i faren for å få kreft i halsen ved mye oralsex.

Det stopper ikke meg fra å gjøre det, men det er i tankene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre vitenskapelig bevist at det er en viss økning i faren for å få kreft i halsen ved mye oralsex.

Det stopper ikke meg fra å gjøre det, men det er i tankene ja.

Det tror jeg ingenting på. Hvordan skulle du liksom finne ut av det? Spør alle med kreft i halsen om de har gitt mye oralsex??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ingenting på. Hvordan skulle du liksom finne ut av det? Spør alle med kreft i halsen om de har gitt mye oralsex??

Selvfølgelig ved å spørre. Det er sånn de finner ut av mange andre risikofaktorer også, som kosthold og trening etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre vitenskapelig bevist at det er en viss økning i faren for å få kreft i halsen ved mye oralsex.

Det stopper ikke meg fra å gjøre det, men det er i tankene ja.

Må innrømme at jeg lurte på om du fleipet eller bare var feilinformert, men ved et kjapt søk fant jeg at det kunne være en viss sammenheng med noen typer kreft, ja:

http://www.dinside.no/348464/munnsex-gir-munnkreft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...