Gå til innhold

skal jeg vente på han


juks

Anbefalte innlegg

Her er min historie- møtte kjæresten min for et halvt år siden. Vi har begge barn fra tidligere forhold og på samme alder. Vi tok det veldig med ro, slik at barna skulle bli kjent. Vi var enige om at det skulle ikke klemmes eller overnattes osv når barna var til stede. Et av barna ble redd for å miste pappaen sin pga meg. Dette gjorde at han ville at vi skulle ha en pause dette synest jeg var greit men så dukket det opp flere alvorlige kriser opp i hans familie (alt skjedde på en gang) og han følte seg forpliktet til å rydde opp /hjelpe til. Jeg ble da skøvet helt på sidelinja og han greide ikke å ha et forhold til meg. Det ble slutt. Han sier han er glad i meg men kan ikke ha noen forpliktelser pga det som skjer. Jeg har sagt at jeg vil vente på han men han greier ikke å love noe. Jeg trenger råd, synspunkter eller støtte, er så redd for å havne i en vente situasjon som kanskje er helt håpløst. Ellers kan jeg nevne at jeg er aktiv og sitter ikke inne å venter på telefon fra han selv om jeg håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

'' Ellers kan jeg nevne at jeg er aktiv og sitter ikke inne å venter på telefon fra han selv om jeg håper.''

Er man forelsket så vil en jo i det lengste håpe...! Det viktigste er jo som du selv sier, at det ikke blir en lammende, altoppslukende følelse. At du lever som vanlig, møter nye mennesker med et åpent sinn og ikke holder deg eksklusivt til denne ene mannen, mens han ordner andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' Ellers kan jeg nevne at jeg er aktiv og sitter ikke inne å venter på telefon fra han selv om jeg håper.''

Er man forelsket så vil en jo i det lengste håpe...! Det viktigste er jo som du selv sier, at det ikke blir en lammende, altoppslukende følelse. At du lever som vanlig, møter nye mennesker med et åpent sinn og ikke holder deg eksklusivt til denne ene mannen, mens han ordner andre ting.

Takk for rådet, det er hardt men må vel igjennom dette. Vet at jeg kommer til å håpe lenge men må tvinge meg til å møte andre mennesker og la han være i fred. Kommer nok til å ta kontakt med han om en mnd eller to, i håp om å få et nytt svar om det er negativt eller positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Takk for rådet, det er hardt men må vel igjennom dette. Vet at jeg kommer til å håpe lenge men må tvinge meg til å møte andre mennesker og la han være i fred. Kommer nok til å ta kontakt med han om en mnd eller to, i håp om å få et nytt svar om det er negativt eller positivt.

Det må du bare gjøre:)

Men du gjør det på kvinners vis, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du bare gjøre:)

Men du gjør det på kvinners vis, ikke sant?

Hei Hidi, Nå ble jeg nysgjerrig, hva gjør jeg da ? Hmm er det noe vi kvinner gjør uten at man har tenkt over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du bare gjøre:)

Men du gjør det på kvinners vis, ikke sant?

''Men du gjør det på kvinners vis, ikke sant?

''

Nå ble jeg (og tydeligvis også "juks") nysgjerrig - hva legger du i "kvinners vis" her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...