Gå til innhold

En påminnelse for hvorfor vi ble skilt


Shadow 650

Anbefalte innlegg

Eksmannen min, og barnas far, er en lysløgner.

Han kan lyve opp i ansiktet- uten å mukke. Om det er små eller store løgner, er han like "freidig". (en kompis av han hjalp meg å avsløre han for 5 løgner den gangen. Han er sinnsyk intelligent og flink å formulere seg og vri seg unna)

Men.. i dag løy han saftig til meg igjen.

Han skulle fylle ut person nr og melde inn minsten på skolen, og glemte det.

Skolen ringte meg og etterlyste innmeldingen. Da eg konfronterte han, løy han om at dette var gjort.

I dag er han samboer med en annen kvinne, og alt virker til å være "i den skjønneste orden" hos dem. 2 barn har de fått, og akkurat kjøpt hus. Mon tro når hun skjønner "lunta"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Stakkars nye dama. Tenkte du på å advare henne den gangen de ble et par?

Det spørs vel om en slik advasel hadde hjulpet. Mest sansynlig ville nyedama bare trodd at exen var sjalu og derfor baksnakket ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars nye dama. Tenkte du på å advare henne den gangen de ble et par?

''Tenkte du på å advare henne den gangen de ble et par?''

Hva i all verden skulle det vært godt for? Hun ville fremstått som en sjalu og bitter eks, og hun har dessuten ikke noe med å blande seg inn i andre menneskers forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tenkte du på å advare henne den gangen de ble et par?''

Hva i all verden skulle det vært godt for? Hun ville fremstått som en sjalu og bitter eks, og hun har dessuten ikke noe med å blande seg inn i andre menneskers forhold.

Enig, med et lite forbehold. Om det gjelder grov vold eller seksuelt misbruk av barn, så mener jeg at man skal si i fra til den som utsetter seg/barna for personen i god tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, med et lite forbehold. Om det gjelder grov vold eller seksuelt misbruk av barn, så mener jeg at man skal si i fra til den som utsetter seg/barna for personen i god tro.

Selvfølgelig. Men det blir noe helt annet, synes jeg. Da er det noe straffbart inne i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tenkte du på å advare henne den gangen de ble et par?''

Hva i all verden skulle det vært godt for? Hun ville fremstått som en sjalu og bitter eks, og hun har dessuten ikke noe med å blande seg inn i andre menneskers forhold.

Det er forskjellige meninger om slikt da.

"Hva i all verden skulle det vært godt for?"

Det har ikke jeg noe svar på, jeg lurte bare på om hun hadde tenkt på det, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars nye dama. Tenkte du på å advare henne den gangen de ble et par?

''Stakkars nye dama. Tenkte du på å advare henne den gangen de ble et par?

''

Hehe, kan ikke tenke meg advarsler fra antatt såre ekser tillegges særlig vekt *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellige meninger om slikt da.

"Hva i all verden skulle det vært godt for?"

Det har ikke jeg noe svar på, jeg lurte bare på om hun hadde tenkt på det, jeg.

''Det er forskjellige meninger om slikt da.

"Hva i all verden skulle det vært godt for?"

Det har ikke jeg noe svar på, jeg lurte bare på om hun hadde tenkt på det, jeg.''

Hvorfor skulle hun ha lurt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det er forskjellige meninger om slikt da.

"Hva i all verden skulle det vært godt for?"

Det har ikke jeg noe svar på, jeg lurte bare på om hun hadde tenkt på det, jeg.''

Hvorfor skulle hun ha lurt på det?

Det er da ofte spørsmål her inne som omhandler slike ting, at folk føler de er i et dilemma p.g.a. slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ofte spørsmål her inne som omhandler slike ting, at folk føler de er i et dilemma p.g.a. slike ting.

Mulig det er jeg som er treig, men det er da ikke noe dilemma å skulle advare eksens nye dame om at typen hennes er en løgner.

Det gagner jo ikke akkurat en selv, mener jeg? Annet enn dersom man ønsker å stå fram som en bitter eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er jeg som er treig, men det er da ikke noe dilemma å skulle advare eksens nye dame om at typen hennes er en løgner.

Det gagner jo ikke akkurat en selv, mener jeg? Annet enn dersom man ønsker å stå fram som en bitter eks?

Jeg tenkte mest på at det var unger inne i bildet, jeg tror jeg ville hatt litt vondt av det, derfor jeg lurte. Jeg har ingen formening om hva jeg ville ha gjort selv, eller hva som er "riktig" å gjøre. Litt lei situasjon er det jo da. Jeg bare lurte. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...