Gå til innhold

Graviditet/nedbemanning på jobb


myself30

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og min samboer prøver å få barn. Sluttet med pillen for 2 måneder siden - men er ikke gravid ennå.

I januar i år fikk vi permitteringsvarsel, og en kollega av meg kunne tenke seg 50% en periode - så hun ble permittert et halvt år. Nå snakkes det igjen i firmaet om nedbemanninger - pga roligere tider. Men jeg lurer på hvordan det er best for meg mht dette om jeg feks blir gravid nå. Da er det kanskje lettere for å å nedbemanne meg med en gang? Jeg er sist ansatt - og den første som må gå. Det har allerede vært en del forandringer i andre avdelinger i firmaet. Hva bør jeg tenke på? Hva er best for meg økonomisk? MAnge ting som surrer i hodet mitt nå. Har ikke peiling på regler/lover innen dette...

Håper noen kan svare meg på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...