Gå til innhold

Celleprøve.. Igjen.


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Ble litt nervøs når legen ringte meg i dag. Akkurat en uke etter jeg tok celleprøven. Men han sa med en gang at jeg ikke skulle bekymre meg, men måtte ta prøven på nytt om seks måneder. Det var mer slim enn celler på den, men det var visst ganske vanlig. Hadde håpet på å være ferdig med dette de neste par årene jeg da :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke typisk...

Men som han sier, det er helt vanlig, og du behøver ikke å bekymre deg :)

Jeg skal prøve på det :o) Men det kan nok være jeg bestiller time litt før mai/juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnea79

Samme skjedde meg, men det var pga lette celleforandringer.

Det jeg irriterte meg mest over var regningen. Synes godt vi kunne fått undersøkelse nr 2 til redusert pris.

Jeg hadde derimot ingen celleforandringer andre gangen. de hadde gått tilbake av seg selv, noe som også er veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde meg, men det var pga lette celleforandringer.

Det jeg irriterte meg mest over var regningen. Synes godt vi kunne fått undersøkelse nr 2 til redusert pris.

Jeg hadde derimot ingen celleforandringer andre gangen. de hadde gått tilbake av seg selv, noe som også er veldig vanlig.

Prøven var uegnet pga lette celleforandringer, eller at du måtte komme tilbake pga lette celleforandringer?

Men når prøven er uegnet, får de ikke sjekket prøven i det hele tatt? Eller sjekker de at de cellene som er der er normale, men at det ikke er nok celler til å vurdere 100%?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde meg, men det var pga lette celleforandringer.

Det jeg irriterte meg mest over var regningen. Synes godt vi kunne fått undersøkelse nr 2 til redusert pris.

Jeg hadde derimot ingen celleforandringer andre gangen. de hadde gått tilbake av seg selv, noe som også er veldig vanlig.

Så bra at forandringene forsvant av seg selv. Det er vel ganske vanlig ja, men man blir jo litt nervøs .O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er veldig vanlig. Det er også vanlig at det er celleforandringer, og at du bli innkalt til en grundigere prøve for å være sikker på at det ikke er alvorlig. Jeg har levd slik med varierende celleforandringer veldig lenge. (10 år?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...