Gå til innhold

Hvor fort kommer bivirkninger på vaksine?


waxo

Anbefalte innlegg

Har vært å tatt vaksine mot svineinfluensa i dag. Tok den i 15 tiden, og foreløpig har jeg bare muskelverk i armen.

Ville andre bivirkninger kommet til nå?

Kan jeg sove trygt og godt i natt :-) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungene mine fikk vaksine tirsdag ettermiddag, begge har vært hjemme i dag med hodepine, bittelitt feber og vondt i halsen. I går var de i fin form. Regner med at det går over på en dag eller to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi og mannen hennes hadde feber om natta og var dårlige dagen etter at de tok vaksina.

Ulempen var at treåringen deres ikke hadde NOEN bivirkninger og var sitt vanlige sprudlende jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke bivirkninger før ettermiddagen etter at jeg hadde tatt den. Leddsmerter, influensaliknende symtomer og vondt i armen. Dagen etter var jeg i fin form igjen bortsett fra vondt i armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...