Gå til innhold

Seksåringens spørsmål


Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Seksåringen min skjønner ikke hvordan det er mulig at mamma _bestandig_ gjetter riktig på spørsmålene hans av typen:

”Gjett om jeg så en stor stripete katt på vei til skolen i dag”

eller

”Gjett om vi fikk vafler med brunost da vi var på tur med klassen i dag”.

Jeg må jo være helt genial!? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du kan jo ta en liten samtale der tittelen kan være "retoriske spørsmål og ubevisst bruk av disse"? ;)

Æh, kan jeg ta den med deg først? `;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi, hi - ungene mine tror fremdeles på meg når jeg sier at jeg har øyne i nakken. Jeg hører dem jo når de lister seg på meg bakfra, og "ser" dem når de gjør noe "hemmelig" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*he he*

Min lurte mye lenger enn den alderen på hvordan jeg alltid gjettet riktig når han spurte et vanskelig spørsmål, f eks hva pokémon-figur X heter i utviklet form - er det A, B eller C. (Sånn typisk spørsmål som jeg absolutt IKKE vet svaret på.)

Svaret var at han ALLTID nevnte det riktige alternativet til slutt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 5 år, og for en stund tilbake ble han stor i øynene da jeg hentet ham etter turdag i bhg.

Jeg sa -har dere vært på tur i dag dere, da? Guttungen stopper opp og ser på meg - "Hvordan visste du det??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...