Gå til innhold

en hel uke på overtid, kvalm, negativ test...


idefixa

Anbefalte innlegg

HJÆÆLP!

En uke på overtid, og negativ test... Sitter her og er kvalm, og skjønner ingen ting. Jeg har etter barn nummer tre for 8 år siden hatt regelmessige perioder, og er nå en uke over tiden. Kvalm er jeg også, og altså negativ test....

Har i det siste vært veldig mye snakk om barn, og jeg har erklært at jeg er glad jeg er ferdig med baby- stadiet- og harstore barn. Så, nå er jeg da litt engstelig... Skal sies at jeg har hatt influensa og vært litt "nede" nå noen uker, kan det gjøre noe med dette, altså at mensen uteblir?

Bli veldig glad hvis dere som vet eller har opplevd lignende vil skrive noen ord, er LITT stressa her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjer en gang i blant. Det kan rett og slett være en liten hormonubalanse i kroppen.

Vent tre dager til og ta en ny test. Ta testen med morgenurin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tatt kun én test? De kan i noen tilfeller vise falskt negativt resultat, så jeg støtter Glimtippers forslag om ny test om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...