Gå til innhold

Forbannet på den andre personen


Gjest Cezzyden2personlige

Anbefalte innlegg

Gjest Cezzyden2personlige

Jeg har en annen person i meg som tar over av og til.. Og nå er jeg lei.. han ødelegger alt.. han får meg til å gjøre ting som jeg ikke husker etterpå.. og for litt over en uke siden sendte han meg på sykehuset på grunn av at han fikk meg til å puste inn for mye røyk.. jeg har lyst å ta denne personen og hive han langt vekk.. krangler med han.. men han vil ikke forsvinne.. sender bare ut skygger som skal spionere på meg for å finne ut hva jeg gjør slik at han kan bruke det som bevis... han sender til og med stråler inn i pcen slik at pcen kan klikke når jeg ikke vil det..

Pluss han har en makt som kan gjøre meg syk.. er influensasyk sier legen.. men det er nok personen som har overført virus til kroppen slik at jeg skal innrømme mine feil.

I dag morges sendte han ut stemmer for å gjøre meg redd.. og det klarte han.. jeg hørte til og med skritt inni leiligheten..

Kan jeg kaste ham ut vinduet når jeg oppdager ham eller mener dere noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...