Gå til innhold

Mer vaksine: Hørt om Jane Bürgermeister?


Gjest hønse-Magda

Anbefalte innlegg

Gjest hønse-Magda

Nå tar det helt av!

"Bürgermeisters teori er at denne saken og den pågående svineinfluensautbruddet og vaksineprogrammet, beviser at det er en stor konspirasjon iscenesatt av et internasjonalt forbrytersyndikat med koblinger til både store børsnoterte selskaper og FN."

"Hensikten, ifølge Bürgermeister, er å utføre massemord i USA, Storbritannia og en rekke andre land for å vinne verdensherredømme og kontrollere menneskene."

"Bürgermeister sier til Nettavisen at hun er overbevist om at vaksinen er dødelig."

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2762153.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''"Bürgermeister sier til Nettavisen at hun er overbevist om at vaksinen er dødelig."''

Langtidsvirkning, da, formoder jeg;-) Millioner av mennesker er vaksinert verden over den siste måneden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt her og tanken slo meg litt sånn, hva om det er omvendt. Hva om de som er imot vaksina er eliten eller illuminati.

De vil at minst mulig folk skal ta vaksina så flere folk dør, det er mer logisk. Mye gøyere teori også.

Uansett hvordan man vrir og vender på det, så finnes det alltid nok av gale der ute klare til å lage konspirasjoner i hytt og pine.

Frem til 2012 har vi vell konspirert oss til døde, det er nå min offentlige teori på jordas undergang. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hønse-Magda

Satt her og tanken slo meg litt sånn, hva om det er omvendt. Hva om de som er imot vaksina er eliten eller illuminati.

De vil at minst mulig folk skal ta vaksina så flere folk dør, det er mer logisk. Mye gøyere teori også.

Uansett hvordan man vrir og vender på det, så finnes det alltid nok av gale der ute klare til å lage konspirasjoner i hytt og pine.

Frem til 2012 har vi vell konspirert oss til døde, det er nå min offentlige teori på jordas undergang. Hehe.

Hva i alle dager drev konspirasjonsfolka med før Internett? Hvordan fikk de ut budskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager drev konspirasjonsfolka med før Internett? Hvordan fikk de ut budskapet?

De sendte koder på sånne radio amatør stasjoner. Brevduer, flaskepost, beskjeder i hermetikk boksene og avisene ble nok også mye brukt.

De var mer oppfinnsomme før. Nå sitter de enten i skogen, på nett eller på kosestua (politisk korrekt ord) sånn gerenellt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...