Gå til innhold

Svette og svært rød..stort problem!


Gjest Begynner bli skikkelig nedfor av dette

Anbefalte innlegg

Gjest Begynner bli skikkelig nedfor av dette

Har oppgjennom alltid fått kommentarer på det-og er nå i en alder av 30 år svært lei dette. Har alltid vært glad i idrett, men det har alltid endt opp med at jeg slutta og begynte jogge for meg selv-noe jeg i utgangspunktet missliker.

Men jeg blir altså så inmari svett-og det under oppvarming. Folk kommenterer etter fem minutter lett jogging om jeg har springi hele dagen. Det renner og renner. Og er tomat i hele trynet (og rødheten forsvinner først mange timer senere).

-Det her er ikke normal svetting og rødming. Det er meget sjenerende..

Prøvde så vidt dansing her en dag-men det blei jo håpløst.. måtte bytte genser etter 15 min.. drypp våt.. pinlig.

Er det noe å få gjort med dette? Bortsett fra den omstridte operasjonen der man kan risikere ekstreme bivirkninger?

(Aluminiumsklorid funker for under armene. Men jeg trenger noe til resten av kroppen også. Spesielt ift hårbunn-det starter med å renne der og nedover..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Meredith Blue

Jeg vet ikke om jeg har hørt om betablokker fungerer. Du kan jo høre med legen din.

Jeg var på Swing kurs en gang og ble også kjemperød i ansiktet. Skjønte at jeg tok for mye i selv. I tillegg til at jeg nok ikke var i helt god form.

Synes du skal kontakte legen din. Og spring gjerne en runde eller to rundt kvartalet, rett før du skal inn. Slik at han ser hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...