Gå til innhold

Billige gaver når de ikke betalte i fjor?


Gjest gavekrøll

Anbefalte innlegg

Gjest gavekrøll

De skulle betale penger på konto for julegaver i fjor, men pengene kom aldri. Nå har jeg sendt to små gaver, men jeg har litt dårlig samvittighet fordi det ikke er så mye i verdi. Sist jul fikk de gaver og vi skulle få penger som vi ikke fikk. Vi kjøpte til våre barn for våre penger fra dem. Vi skulle også gitt de en dåpsgave nå, men jeg føler at de ikke bryr seg om våre barn. Hvordan gjør dere det når det bare er enveis og det er familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gavekrøll

Jeg tenker at man gir for å glede noen. Og all den tid det er barna deres som nyter godt av gavene dere gir, så hadde jeg fortsatt med det :)

Takk for svar Glimtipper. :-) Jeg tror barna blir glade for det de får, og jeg får bare la være å tenke på de voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Glimtipper. :-) Jeg tror barna blir glade for det de får, og jeg får bare la være å tenke på de voksne.

...men jeg ville aldri kjøpt gaver til egne barn, for egne penger og sagt at det var fra feks onkel og tante!!! Nei da fikk de heller være flaue for at de ikke ga noe. Eller er det noe jeg har misforstått her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å forstå hvem som er de og vi her?

Uansett synes jeg ikke man skal laste små barn for at de ikke takker for gaver - det bør være foreldrenes ansvar. Etterhvert bør foreldre lære barna å takke selv (sier jeg som ennå har små barn ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men jeg ville aldri kjøpt gaver til egne barn, for egne penger og sagt at det var fra feks onkel og tante!!! Nei da fikk de heller være flaue for at de ikke ga noe. Eller er det noe jeg har misforstått her.

Men problemet er hvem som blir mest lei seg. Barna som føler at tanter eller besteforeldre ikke bryr seg. Eller de som ikke bryr seg. Sannsynligvis barna vil bry seg mest....

Man kanskje man bare får forklare at det er noen mennesker som bryr seg mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du minnet de på at de er skyldig penger? Er enig i at det er kinkig når man har brukt pengene til gaver til egne barn - fra dem - litt verre å mase da, men de har kanskje bare glemt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...