Gå til innhold

Nissegleder og nissestreker


Platina

Anbefalte innlegg

''Hvorfor ikke heller komme med tips til små ting som kan glede en kollega i adventstiden? Eller er dere imot det og?''

Hva i all verden er galt med å uttrykke sin mening om at ikke alle synes slike festlige påfunn er festlige? Hva faen er det som er morsomt med å måtte leite kontorbygget rundt etter skjerfet sitt når man er på vei hjem for å rekke barnehagen? Hadde jeg fått vite at det var en kollega som hadde gjemt det med vilje, og jeg var i det rette humøret, skal jeg love deg at vedkommende ikke hadde funnet på å "glede" meg på denne måten en gang til. Makan til jævla tøys.

100% enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Hvorfor ikke heller komme med tips til små ting som kan glede en kollega i adventstiden? Eller er dere imot det og?''

Hva i all verden er galt med å uttrykke sin mening om at ikke alle synes slike festlige påfunn er festlige? Hva faen er det som er morsomt med å måtte leite kontorbygget rundt etter skjerfet sitt når man er på vei hjem for å rekke barnehagen? Hadde jeg fått vite at det var en kollega som hadde gjemt det med vilje, og jeg var i det rette humøret, skal jeg love deg at vedkommende ikke hadde funnet på å "glede" meg på denne måten en gang til. Makan til jævla tøys.

Det var veldig til banning i innlegget ditt da..

Litt glede og en uskyldig spøk ville kanskje gjort deg godt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det var veldig til banning i innlegget ditt da..

Litt glede og en uskyldig spøk ville kanskje gjort deg godt ;-)

''Det var veldig til banning i innlegget ditt da..''

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er nok flere som reagerer på din banning;(

Har du virkelig _ikke_ andre ord for dine sterke meninger?

Jeg uttrykker meg akkurat slik det passer meg. Hopp over innlegga mine dersom du er så sart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg uttrykker meg akkurat slik det passer meg. Hopp over innlegga mine dersom du er så sart.

Evt får man lese piiiiiip når man ser banneordene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ooh. To banneord.

Mulig det;)

Men er det virkelig nødvendig for å uttrykke seg klart og tydelig? Og da tenker jeg ikke som kristen, men jeg synes det virker fornedrende på språket vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor ikke heller komme med tips til små ting som kan glede en kollega i adventstiden? Eller er dere imot det og?''

Hva i all verden er galt med å uttrykke sin mening om at ikke alle synes slike festlige påfunn er festlige? Hva faen er det som er morsomt med å måtte leite kontorbygget rundt etter skjerfet sitt når man er på vei hjem for å rekke barnehagen? Hadde jeg fått vite at det var en kollega som hadde gjemt det med vilje, og jeg var i det rette humøret, skal jeg love deg at vedkommende ikke hadde funnet på å "glede" meg på denne måten en gang til. Makan til jævla tøys.

*Smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det;)

Men er det virkelig nødvendig for å uttrykke seg klart og tydelig? Og da tenker jeg ikke som kristen, men jeg synes det virker fornedrende på språket vårt!

Det gir vel litt ekstra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvorfor ikke heller komme med tips til små ting som kan glede en kollega i adventstiden? Eller er dere imot det og?''

Hva i all verden er galt med å uttrykke sin mening om at ikke alle synes slike festlige påfunn er festlige? Hva faen er det som er morsomt med å måtte leite kontorbygget rundt etter skjerfet sitt når man er på vei hjem for å rekke barnehagen? Hadde jeg fått vite at det var en kollega som hadde gjemt det med vilje, og jeg var i det rette humøret, skal jeg love deg at vedkommende ikke hadde funnet på å "glede" meg på denne måten en gang til. Makan til jævla tøys.

Du verden! Det var da voldsomt.

Jeg etterlyste noe som kan glede en kollega. Sånne ting som å fylle kaffekoppen eller leggen sjokolade på vedkommendes pult. Det er ingen som har tenkt å være ondskapsfull dersom du trodde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du verden! Det var da voldsomt.

Jeg etterlyste noe som kan glede en kollega. Sånne ting som å fylle kaffekoppen eller leggen sjokolade på vedkommendes pult. Det er ingen som har tenkt å være ondskapsfull dersom du trodde det.

Vi svarte jo ikke deg da, alle vi som ikke liker denslags, vi svarte "nissestreker er morsomme". Hadde noen fylt skuffen min med popcorn skal jeg love deg at det hadde blitt månelyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden! Det var da voldsomt.

Jeg etterlyste noe som kan glede en kollega. Sånne ting som å fylle kaffekoppen eller leggen sjokolade på vedkommendes pult. Det er ingen som har tenkt å være ondskapsfull dersom du trodde det.

''Jeg etterlyste noe som kan glede en kollega. ''

Nei, ikke bare det. Du etterlyste kreative idéer til nissegleder OG nissestreker. Og en annen glupsmurf her foreslo å pakke inn kontorsaker i aluminiumsfolie, knyte sammen masse skolisser osv. Det var det siste bl.a. Lillemus og jeg uttrykte at kanskje ikke alle mente at var like festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg etterlyste noe som kan glede en kollega. ''

Nei, ikke bare det. Du etterlyste kreative idéer til nissegleder OG nissestreker. Og en annen glupsmurf her foreslo å pakke inn kontorsaker i aluminiumsfolie, knyte sammen masse skolisser osv. Det var det siste bl.a. Lillemus og jeg uttrykte at kanskje ikke alle mente at var like festlig.

I det innelgget du svarte på (og siterte) etterlyste jeg ting som kan glede en kollega. Det var ingen sammenheng mellom sitat og svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det innelgget du svarte på (og siterte) etterlyste jeg ting som kan glede en kollega. Det var ingen sammenheng mellom sitat og svar.

Hun svarte jo ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det innelgget du svarte på (og siterte) etterlyste jeg ting som kan glede en kollega. Det var ingen sammenheng mellom sitat og svar.

Jeg svarte jo ikke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte jo ikke deg.

Ikke? Sitatet var fra mitt innlegg (Hvorfor ikke heller komme med tips til små ting som kan glede en kollega i adventstiden? Eller er dere imot det og?) og svaret lå under mitt innlegg. Hvem var det svar til da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Sitatet var fra mitt innlegg (Hvorfor ikke heller komme med tips til små ting som kan glede en kollega i adventstiden? Eller er dere imot det og?) og svaret lå under mitt innlegg. Hvem var det svar til da??

Beklager, jeg ser nå at jeg svarte deg. Jeg reagerte på vedkommende som mente det var ok å finne på alskens tøys på kontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...