Gå til innhold

Hun kunne vært 19 år i dag................


Gjest 19 år siden

Anbefalte innlegg

Gjest 19 år siden

I dag skal jeg på krikegården. Tenne lys for min datter som kunne blitt 19 år i dag. Tiden går, men sorgen ligger gjemt lagt inni i hjertet mitt. Heldigvis går livet videre og ting stabiliserers etterhvert. Men tankene kommer og går. Hun døde 6 mnd gammel i krybbedød.

I dag vil jeg minnes henne på min måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var vi gravide samtidig. Jeg har en datter som ble 19 år i august.

Krybbedød er forferdelig trist og meningsløst. Husker det fantes mange rare teorier i 1990, bl.a. fikk madrassen skylden i en periode.

Føler veldig med deg. Ingen burde være nødt til å følge sine egne barn til graven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Gutten min ble også født i november, han døde også i krybbedød.

Heldigvis er antallet på krybbedødstilfelle falt drastisk i de senere årene. Disse barna døde en helt meningsløs og unødvendig måte. Da gutten min døde var det over 180 som døde i krybbedød hvert år, i dag er dette antallet sunket til under 20.

Jeg tenker på deg, det er alltid et hull i hjertet, hvor gutten min skulle ha vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da var vi gravide samtidig. Jeg har en datter som ble 19 år i august.

Krybbedød er forferdelig trist og meningsløst. Husker det fantes mange rare teorier i 1990, bl.a. fikk madrassen skylden i en periode.

Føler veldig med deg. Ingen burde være nødt til å følge sine egne barn til graven.

Min datter skulle vært 23 i disse dager. Klem til dere alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...