Gå til innhold

Jeg føler at jeg må gråte


Gjest gråte

Anbefalte innlegg

Jeg har vært urolig i natt og i dag. Har vært hjemme til nå, men skal innom legesenteret en tur for å få målt blodtrykket og så på jobb etterpå. Føler at tårene trykker på og jeg holder på å begynne å gråte. Jeg kan ikke gå ut slik, men jeg må...................................

Hjelp jeg orker ikke denne tristheten som vokser som en klump inn i meg. Jeg burde vært fornøyd nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er nettopp det du trenger da, å gråte ut! noen ganger letter det utrolig mye. Hva gjør deg så trist da?

Kjæresten min slo opp i går kveld. Jeg har vist lenge at det ikke går, men har ikke greid å slutte selv. Jeg har ikke greid å gråte enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min slo opp i går kveld. Jeg har vist lenge at det ikke går, men har ikke greid å slutte selv. Jeg har ikke greid å gråte enda.

Når du kommer hjem og har litt tid til deg selv, så setter du på P4 Ballade. Da kommer typisk tårene om man har kjærlighetssorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...