Gå til innhold

Lys i vinduet på barnerommet..


Spirello

Anbefalte innlegg

Poden ble supergira da jeg fant frem adventstaken og kuler til å henge ivinduet i går.. :) Desverre hadde snømannen han har hatt i vinduet gått til dundas, så ble ikke noe på rommet hans.. Har ikke sett sånne i butikken i år, er det mulig å få tak i mer? Man kan få dem i nisse, snømann, engel og festes med sugekopper på vinduet.

Noe annet litt morsomt jeg kan henge opp i vinduet på rommet hans? vanlig stjerne er kanskje litt kjedelig for en fireåring? Noe mer begregna på barn tenker jeg på. Tenkte å overraske han med et lite juletre med lys til å ha på gulvet til i morgen tidlig da det er på tide å åpne første pakken i kalenderen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en helt vanlig stjerne i vinduet hos våre på 2,5 og 5. Og det kunne ikke ha vært mer stas! Hadde det i fjor også. Veldig populært å ha sin egen:-) Ellers vil jeg tro at andre figurer ikke er vanskelige å få tak i, syns jeg ser sånne lysfigurer overalt jeg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Man kan få dem i nisse, snømann, engel og festes med sugekopper på vinduet.''

Haha! Jeg må le. En sånn blodharry dings er akseptert i huset, men ikke rød julepynt i stua ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han? 5-åringen her har fått en furugrein han har pyntet med glitter og stas, og den skal få henge på rommet hans hele desember. Han er stolt som en liten hane over kreasjonen sin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Man kan få dem i nisse, snømann, engel og festes med sugekopper på vinduet.''

Haha! Jeg må le. En sånn blodharry dings er akseptert i huset, men ikke rød julepynt i stua ;-)

Gi deg da!!!!

Vi hadde faktisk et lite blinkende juletre i den eldgamle (og megaharry) stasjonsvogna vår på slutten av -80-tallet. Skikkelig kult ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi deg da!!!!

Vi hadde faktisk et lite blinkende juletre i den eldgamle (og megaharry) stasjonsvogna vår på slutten av -80-tallet. Skikkelig kult ;-P

*hehe*

Terninger i frontruta og Wunderbaum i alle regnbuens farger, også? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Man kan få dem i nisse, snømann, engel og festes med sugekopper på vinduet.''

Haha! Jeg må le. En sånn blodharry dings er akseptert i huset, men ikke rød julepynt i stua ;-)

Det er til barnerommet da.. Hehe.. Synes ikke de er harry jeg. De er hvite, og blinker ikke. Mer barnslig enn vanlig lysegreier. men det ble en stor hvit papirstjerne, og poden var strålende fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe*

Terninger i frontruta og Wunderbaum i alle regnbuens farger, også? ;-)

Terninger kan jeg ikke huske vi hadde, men wonderbaum var et must på den tida ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi deg da!!!!

Vi hadde faktisk et lite blinkende juletre i den eldgamle (og megaharry) stasjonsvogna vår på slutten av -80-tallet. Skikkelig kult ;-P

LOL, seriøst eller som en kitcy statement? ;-)

Husker en gammelungkar (dvs han var kanskje bare 30-35 år, men han var _skikkelig_ gubbe!) som var fast ansatt et sted jeg hadde ekstrajobb i min pure ungdom hadde slikt i sin bil. Når jula nærmet seg, satte han ett slik tre på hver side baki bilen, samt byttet ut alle kassettene i bilen med julekassetter....;-)

Men året rundt hadde han skikkelig bra med spoilere etc på bilen sin, og seffern wunderbaum, så julepyntinga av bilen passet inn i helheten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, seriøst eller som en kitcy statement? ;-)

Husker en gammelungkar (dvs han var kanskje bare 30-35 år, men han var _skikkelig_ gubbe!) som var fast ansatt et sted jeg hadde ekstrajobb i min pure ungdom hadde slikt i sin bil. Når jula nærmet seg, satte han ett slik tre på hver side baki bilen, samt byttet ut alle kassettene i bilen med julekassetter....;-)

Men året rundt hadde han skikkelig bra med spoilere etc på bilen sin, og seffern wunderbaum, så julepyntinga av bilen passet inn i helheten:-)

Hehe, kul kar ;-)

Jeg mener å huske at vi syntes juletreet var litt sånn artig-kult ;) Var mange som hadde det på den tiden. Idag hadde jeg nok nekta å nærme meg en slik bil ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...