Gå til innhold

Tidlig utløsning


Gjest 012345

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 23 år. Har akkuart blitt sammen med ei dame eg setter høyt. Men når vi skulle ha sex første gang gikk det galt. To ganger slett jeg med for tidlig utløsning. Den ene gangen etter kort tid, den andre før vi var i gang. Den siste gangen vi prøvde fikk jeg ikke penis hard nok. Jeg har av og til opplevd dette før. Hva kan jeg gjøre? Både med fortidlig utløsning og ikke stiv nok penis? Frustrerende... Positive var at vi snakket om det med en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelouis

Samboeren min har det samme problemet som deg. Jeg har aldri sett på det som et problem. Det er nok et større problem for deg enn for henne. Det finnes så mye annet du kan gjøre for å tilfredstille henne, og det er jo faktisk slik at de fleste kvinner ikke får orgasme under samleie.

Det finnes kremer som gjør deg mindre følsom. Det med at du ikke ble stiv, kan nok hende kommer av at du tenker mye på dette med for tidlig utløsning.

Det er veldig bra at dere snakker om dette både for din og hennes del. ta deg god til med henne og jeg kan love deg hun blir fornøyd.

Vet du, jeg har valgt å se på det som et kompliment. Jeg tenker og sier at jeg er såååå sexy at han ikke klarer å holde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har det samme problemet som deg. Jeg har aldri sett på det som et problem. Det er nok et større problem for deg enn for henne. Det finnes så mye annet du kan gjøre for å tilfredstille henne, og det er jo faktisk slik at de fleste kvinner ikke får orgasme under samleie.

Det finnes kremer som gjør deg mindre følsom. Det med at du ikke ble stiv, kan nok hende kommer av at du tenker mye på dette med for tidlig utløsning.

Det er veldig bra at dere snakker om dette både for din og hennes del. ta deg god til med henne og jeg kan love deg hun blir fornøyd.

Vet du, jeg har valgt å se på det som et kompliment. Jeg tenker og sier at jeg er såååå sexy at han ikke klarer å holde seg.

så dette er et problem som mange har, og det er bare tid som må til? slappe av? evt bruke krem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det helt med ro og prøv igjen, det er ikke helt uvanlige ting i begynnelsen av et forhold dette, spesielt når man er såpass ung. :o) Vanligvis går det seg til av seg selv om man klarer å la være å fokusere på det neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dette er et problem som mange har, og det er bare tid som må til? slappe av? evt bruke krem?

Mannen min har samme problemet. Likevel er han verdens beste elsker:) Ønsker deg masse lykke til og fine år fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dette er et problem som mange har, og det er bare tid som må til? slappe av? evt bruke krem?

jajaja, det er helt normalt, hvertfall i starten 2 av eksene mine har hatt det problemet. Går seg til etter hvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har samme problemet. Likevel er han verdens beste elsker:) Ønsker deg masse lykke til og fine år fremover.

Skjønner at det er flere som har det samme problemt. Men er det noen tiltak som bør gjøres? eller hva er tipsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gro Isachsen, Sexolog

Når menn går av for raskt er årsaken vanlingvis et onanimønster som er tillært over lang tid, som går på å nå orgasmen så raskt som mulig. Prøv å avlære dette ved å onanere på en annen måte, der du noen ganger ikke går av i det hele tatt.

I tillegg bør du trene bekkenbunnsmusklene dine, slik at du kan knipe disse like før du kjenner ejakulasjonen kommer.

Ca. 90 prosent av menn som har problemer med at de går av for raskt får kontroll med avgangen, når de trener på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Når menn går av for raskt er årsaken vanlingvis et onanimønster som er tillært over lang tid, som går på å nå orgasmen så raskt som mulig. Prøv å avlære dette ved å onanere på en annen måte, der du noen ganger ikke går av i det hele tatt.

I tillegg bør du trene bekkenbunnsmusklene dine, slik at du kan knipe disse like før du kjenner ejakulasjonen kommer.

Ca. 90 prosent av menn som har problemer med at de går av for raskt får kontroll med avgangen, når de trener på denne måten.

Takk for svarene. Vi har nå hatt sex en 8, 10 ganger.. 3-4 ganger har jeg holdt ut i 4-10 sekunder. Mens 3 ganger har jeg holdt ut mye lengre. Jeg har fra før kanksje bare hatt sex ca 5 ganger kanskje.

Hvordan kan jeg holde lengre hver gang? Bare å gjøre om onanimønsteret? Eller holder jeg automatisk lengre ved å ha sex flere ganger bare? Øvelse...?

Jeg tror kanskje noe av grunnen er at jeg tenker" å nå må jeg holde ut lenge" dette er kanskje noe av grunnen?

Det skjer også innimellom at jeg ikke får penis stiv. Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min har det samme problemet som deg. Jeg har aldri sett på det som et problem. Det er nok et større problem for deg enn for henne. Det finnes så mye annet du kan gjøre for å tilfredstille henne, og det er jo faktisk slik at de fleste kvinner ikke får orgasme under samleie.

Det finnes kremer som gjør deg mindre følsom. Det med at du ikke ble stiv, kan nok hende kommer av at du tenker mye på dette med for tidlig utløsning.

Det er veldig bra at dere snakker om dette både for din og hennes del. ta deg god til med henne og jeg kan love deg hun blir fornøyd.

Vet du, jeg har valgt å se på det som et kompliment. Jeg tenker og sier at jeg er såååå sexy at han ikke klarer å holde seg.

Takk for svarene. Vi har nå hatt sex en 8, 10 ganger.. 3-4 ganger har jeg holdt ut i 4-10 sekunder. Mens 3 ganger har jeg holdt ut mye lengre. Jeg har fra før kanksje bare hatt sex ca 5 ganger kanskje.

Hvordan kan jeg holde lengre hver gang? Bare å gjøre om onanimønsteret? Eller holder jeg automatisk lengre ved å ha sex flere ganger bare? Øvelse...?

Jeg tror kanskje noe av grunnen er at jeg tenker" å nå må jeg holde ut lenge" dette er kanskje noe av grunnen?

Det skjer også innimellom at jeg ikke får penis stiv. Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har samme problemet. Likevel er han verdens beste elsker:) Ønsker deg masse lykke til og fine år fremover.

Takk for svarene. Vi har nå hatt sex en 8, 10 ganger.. 3-4 ganger har jeg holdt ut i 4-10 sekunder. Mens 3 ganger har jeg holdt ut mye lengre. Jeg har fra før kanksje bare hatt sex ca 5 ganger kanskje.

Hvordan kan jeg holde lengre hver gang? Bare å gjøre om onanimønsteret? Eller holder jeg automatisk lengre ved å ha sex flere ganger bare? Øvelse...?

Jeg tror kanskje noe av grunnen er at jeg tenker" å nå må jeg holde ut lenge" dette er kanskje noe av grunnen?

Det skjer også innimellom at jeg ikke får penis stiv. Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Når menn går av for raskt er årsaken vanlingvis et onanimønster som er tillært over lang tid, som går på å nå orgasmen så raskt som mulig. Prøv å avlære dette ved å onanere på en annen måte, der du noen ganger ikke går av i det hele tatt.

I tillegg bør du trene bekkenbunnsmusklene dine, slik at du kan knipe disse like før du kjenner ejakulasjonen kommer.

Ca. 90 prosent av menn som har problemer med at de går av for raskt får kontroll med avgangen, når de trener på denne måten.

Jeg sliter med at jeg kommer for tidlig. Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 3 mnd. I den første tiden gikk det for meg etter 2-5 sekunder. Etter litt trening holdt jeg ut i ca 5minutter. Men nå skjedde det igjen, jeg holdt ut bare i 1-2 minutter. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...