Gå til innhold

På hengende håret...æææsj...


Gjest julens fristelser

Anbefalte innlegg

Gjest julens fristelser

Var på julemesse i helgen og kjøpte flotte hjemlagde julekaker...som skulle tas frem på julaften...

Tankene har kretset rundt disse fristelsene, og i kveld klarte jeg ikke å motstå kakene som lå og ropte på meg. Jeg kjente at jeg holdt på å miste den siste rest av karakterstyrke.

Da jeg satt med kakene foran meg kjente jeg en blanding av glede og forrakt for meg selv og mine svake sider.

Jeg tok den første biten og satt tennene i et laaangt, ekkelt hår...heldigvis får jeg nesten si, for dette kurerte med øyeblikkelig virkning følelsen av overveldende munnvann.

Ikke så galt at det ikke er godt for noe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håret har jo vært stekt i ovnen, så det var vel ikke akkurat smittefarlig. Skjønner at det kan være ekkelt, jeg hadde sikkert ikke spist så mye mer av kakene selv, men å bli hysterisk over et stakkars hår forstår jeg meg ikke på. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret har jo vært stekt i ovnen, så det var vel ikke akkurat smittefarlig. Skjønner at det kan være ekkelt, jeg hadde sikkert ikke spist så mye mer av kakene selv, men å bli hysterisk over et stakkars hår forstår jeg meg ikke på. ;-)

Trådstarter skrev vel ikke at hun ble hysterisk heller, men at det var ekkelt og fratok henne matlysta. Og det forstår jeg veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter skrev vel ikke at hun ble hysterisk heller, men at det var ekkelt og fratok henne matlysta. Og det forstår jeg veldig godt!

Jeg tror kanskje jeg misforsto det med munnvann, leste setningen som at hun hadde måttet pøse på med det..

Men opplevelsen må jo ha nådd et visst nivå når en bestemmer seg for å skrive om det på DOL ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror kanskje jeg misforsto det med munnvann, leste setningen som at hun hadde måttet pøse på med det..

Men opplevelsen må jo ha nådd et visst nivå når en bestemmer seg for å skrive om det på DOL ;o)

Det er da mye både nyttig og unyttig som skrives her på DOL da. Alt trenger jo ikke være like viktig eller interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret har jo vært stekt i ovnen, så det var vel ikke akkurat smittefarlig. Skjønner at det kan være ekkelt, jeg hadde sikkert ikke spist så mye mer av kakene selv, men å bli hysterisk over et stakkars hår forstår jeg meg ikke på. ;-)

Folk driver og stikker tunga inn i alle åpninger på hverandre uten å mukke, men et stakkars hår i suppen får dem til å nesten kaste opp. Merkelig fenomen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk driver og stikker tunga inn i alle åpninger på hverandre uten å mukke, men et stakkars hår i suppen får dem til å nesten kaste opp. Merkelig fenomen:)

Har vel med at det er fra noen fremmede å gjøre tenker jeg :o) Man vet (i dette tilfellet hvertfall) faktisk ikke hvilket hode håret har sitti på. Merker jeg blir kvalm av å tenke på det. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg misforsto det med munnvann, leste setningen som at hun hadde måttet pøse på med det..

Men opplevelsen må jo ha nådd et visst nivå når en bestemmer seg for å skrive om det på DOL ;o)

Jeg tror det var ment som en morsom, liten historie. Ikke som en ekstremt traumatisk hendelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...