Gå til innhold

litt lei det her nå


Gjest anonym voksen mann

Anbefalte innlegg

Gjest anonym voksen mann

Usikker på dette. Det oppfører seg helt merkelig. Vanligvis er det ikke tilstedeværende. Tenker ikke på det engang. Men dersom jeg er stresset, eller har drukket så mye som èn øl så får jeg en virkelig sur slags svie etter onani. Ved vannlating etter orgasme kan det kan da føre til kramper i det området som gir orgasmen ( glansen ?) vin eller sprit gir ikke utslag i det heletatt. Det er kun ved orgasme problemet oppstår. Svien utløser trang til å urinere, som forsterker svien. Jeg har svært liten sædavgang, og ved alkohoinntak blir den enda mindre. Dagen derpå derimot kan sædavgangen være unormalt stor, og ingen svie. Svien begynner i penis hodet. ikke på glansen, men snarere under, ved rotfestet til strengen som forøvrig er revet over for mange år siden sikkert ikke uvanlig for gutter med stram forhud. Svien er ikke i huden,men springer innenfra og føles som overstimulert veldig lokal intens og spiss "varme" . Det kommer også dersom jeg har spenninger i kroppen eller gruer for noe. Jeg kan på forhånd kan merke på kroppen faktisk, at sex er utelukket, da jeg "kjenner" at problemet vil dukke opp. Etter noen år med dette så blir man liksom litt vant. Jeg har ikke hatt sexualpartnere under tiden, det holder lenge med onani i disse dager...Disse krampene har slått meg rett i badegulvet ved flere anledninger, og de kan holde på i noen sekunder. Smertene minner om orgasmer, men er så spisse at hele systemet i det sensoriske i penishodet stjeler all kontroll i kroppen. Krampene varer ikke så lenge som 20 sek... Det hjelper med varme dusjer, men jeg må ofte repetere vannlating og dusjing. Faktisk gir det seg raskest om jeg "spyler" med lavt trykk varmt vann inn i forhuden og dermed varmer opp området. Krampene avtar i takt med hvor lang tid jeg vannlater. (reduserende interval) Har vært til lege og har ingen kjente kjønsssykdmmer. Alt er testet, flere ganger over flere år . Alt er ok !! ER jeg allergisk mot min egen sæd ? mot stoff i øl ?/ hormoner av stress ? Kan det være "Clitoralgia"... for menn ? nerveskade altså ? Må vel også legge til at jeg blir nesten automatisk fly forbannet og det nytter ike med søvn... derimot kan jeg sette i gang med aktivitet av noe slag, men er ikke snakkanes til ..rett og slett møkka sur i humøret da dette pågår. Smerten føles litt mindre under aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...