Gå til innhold

Puppene mine er ødelagt:(


Gjest ixy

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid vært tynn, men før svangerskapene (to) hadde jeg fine pupper som jeg var fornøyd med. De var ikke store, men fine og faste. Nå derimot, er det bare tomme skinnposer som henger langt ned og brystvorter som peker nedover. Dette gjør meg fryktelig deprimert. Jeg er ung fremdeles (27), skal det se slik ut resten av livet? Selvsagt er jeg takknemlig over barna mine og for at jeg fikk amme dem lenge, men jeg visste ikke at det skulle bli så stygt. Jeg bruker alltid super-polstrede bh'er under trange gensere og ettersittende kjoler, og jeg tør nesten aldri å vise meg toppløs foran mannen min. Det er bare dypt tragisk, så ille ser det ut! Har noen et godt råd, tips, kjerringråd, hva som helst! Jeg har trent brystmuskler i nesten 4 år, uten noe bedring. Det eneste jeg har merket er at puppene fylles opp hvis jeg legger på meg, men det vil jeg ikke. Jeg liker å være slank. Alle tips fra andre mødre mottas med takk!

PS! Ikke silikon, det vil jeg aldri vurdere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annet enn silikon, er det nok ingenting du kan gjøre, bortsett fra å jobbe med å bli glad i kroppen din slik den er. Graviditeter og amming setter sine spor. Jeg blir også av og til litt molefonken når jeg ser hvordan brystene mine ser ut i forhold til hvordan de var da jeg var tjue, men i det store bildet så er det jo egentlig ikke så viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring (men nå var ikke jeg så bekymret over tingenes tilstand som du er) er at det tar seg en del opp etterhvert. Mulig pga vektøkning (som kom og gikk), men jeg er nå fortsatt sånn passe slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo saltvannsproteser om du ikke vil ha silikon, men vil gjøre noe. Og kan man ikke også bruke fett fra f.eks. lår og bygge opp et bryst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Silikon er jo et alternativ- men det ser jeg du er negativ til.

Mest tro har jeg på å lære like deg selv igjen.

Kroppen endrer seg etter svangerskap etc. Det er greit og sørge en liten stund over at puppene ikke er som de var. Men etter hvert så bør fokuset flyttes fra pupper og til annet.

Mannen din liker vel _deg_ uansett. Akkurat som du vil like din mann, selv om han etter hvert vil forfalle litt pga alder. Din mann priser vel deg- fordi du med din kropp har klart å lage barn med han. Og klart å bære det frem og amme dem.

Du er slank. Du er ung. Opp med hodet. Smil og gå med rak rygg. Du kan gjerne gå med push up BH med innlegg om det får deg til å føle deg bedre. Det er mange som gjør det! Uansett- poenget er å rette deg opp og forsøke skifte fokus. Jeg er sikker på at du kan stråle. Strålende mennesker er attraktive uansett hvordan puppene ser ut. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med brystløft? Kan det være et alternativ til silikon?

Ellers tror jeg nok det er vi kvinner som er mest opptatt av hvordan brystene våre ser ut (akkurat som det er mennene som er mest opptatt av lengden på penis ;-)). Kanskje du bare må lære deg å leve med dette og være glad i kroppen din som den er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Er en grunn til at noen velger innlegg

""PS! Ikke silikon, det vil jeg aldri vurdere...""

Ja, det er jo synd, for slik du forklarer brystene dine så er de de mest egnede til flott resultat til akkurat det, innlegg.

Men vil du ikke det så er det ikke så mye annet å gjøre enn å godta deg selv som du er.

Brystløft vil ant gjøre brystene veldig små (hvis de er helt toppe som du sier, plus at de vil få en del arr)

Du kan prøve å trene brystmusklene med velegnede treningsmetoder og legge på deg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine er som dine når jeg er slank og om jeg har noen kilo ekstra så blir de runde og fine. Dessverre så får en ikke alltid i pose og sekk....... :/

Har ett barn og merket ingen forskjell etter svangerskapet og ammingen. Har lest at det er hormonene i svangerskapet som gjør at puppene endrer seg, at det ikke har noe med ammingen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nok bare godta deg selv som du er! Det er ingen kjerringråd eller noe som helst som hjelper på det du beskirver. Det er fakta!

Jeg selv har hatt silikon i snart 20 år og har ikke angret -en- dag.

Jeg orket ikke å gå og ha det sånn du har det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med brystløft? Kan det være et alternativ til silikon?

Ellers tror jeg nok det er vi kvinner som er mest opptatt av hvordan brystene våre ser ut (akkurat som det er mennene som er mest opptatt av lengden på penis ;-)). Kanskje du bare må lære deg å leve med dette og være glad i kroppen din som den er? :)

Jeg tror menn er opptatt av hvordan kvinnepupper ser ut, det er nok en myte å si noe annet. Det samme er det å si at ikke kvinner er opptatt av mannens penis. Det er jeg og mange med meg. Lengden er ikke så viktig, men tykkelsen er viktig - - helt klart. Det tror jeg de fleste er enige om! En veldig vid skjede er heller ikke spesielt godt for mannen. Det må vel være lov til å si disse tingene høyt, eller er det å banne i kjerka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo saltvannsproteser om du ikke vil ha silikon, men vil gjøre noe. Og kan man ikke også bruke fett fra f.eks. lår og bygge opp et bryst?

"Og kan man ikke også bruke fett fra f.eks. lår og bygge opp et bryst?"

Det er på vei, men de har ikke begynt med det i Norge enda. I Sverige derimot er det mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror menn er opptatt av hvordan kvinnepupper ser ut, det er nok en myte å si noe annet. Det samme er det å si at ikke kvinner er opptatt av mannens penis. Det er jeg og mange med meg. Lengden er ikke så viktig, men tykkelsen er viktig - - helt klart. Det tror jeg de fleste er enige om! En veldig vid skjede er heller ikke spesielt godt for mannen. Det må vel være lov til å si disse tingene høyt, eller er det å banne i kjerka?

Det spørs jo litt hva som er innenfor "normalen" da?

Jeg har iallefall ikke inntrykk av at penisstørrelsen betyr mer enn det som er mellom ørene på mannen? Tilsvarende regner jeg med mennene tenker om kvinners pupper? Iallefall om det er snakk om en kvinne de ønsker å dele mer enn sex med ;)

Du ber jo egentlig om en "vidunderkur" for å få fastere pupper. Egentlig har du to alternativer: Legge på deg (pupper inneholder fett) eller operere. Når du ikke vil noen av delene, så må du bare velge å prøve å fokusere på andre ting ved kroppen din som du liker, eller lære deg å like puppene også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror menn er opptatt av hvordan kvinnepupper ser ut, det er nok en myte å si noe annet. Det samme er det å si at ikke kvinner er opptatt av mannens penis. Det er jeg og mange med meg. Lengden er ikke så viktig, men tykkelsen er viktig - - helt klart. Det tror jeg de fleste er enige om! En veldig vid skjede er heller ikke spesielt godt for mannen. Det må vel være lov til å si disse tingene høyt, eller er det å banne i kjerka?

Jeg trodde du var trådstarter, så det nederste avsnittet passer ikke helt for deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Og kan man ikke også bruke fett fra f.eks. lår og bygge opp et bryst?"

Det er på vei, men de har ikke begynt med det i Norge enda. I Sverige derimot er det mulig.

Tror det bare er i Norge for de som har fjernet brystene etter kreft. Men om man gjør det lurer jeg på om fettet forsvinner etterhvert. Slik at man må sprøyte inn litt mer etterhvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nok bare godta deg selv som du er! Det er ingen kjerringråd eller noe som helst som hjelper på det du beskirver. Det er fakta!

Jeg selv har hatt silikon i snart 20 år og har ikke angret -en- dag.

Jeg orket ikke å gå og ha det sånn du har det nå.

Jeg er ikke imot siliokon bare så det er sagt. Men har notert meg at veldig mange med store pupper synes silikon er veldig teit.

Ironiskt nok.

Men jeg ser at mange angrer. Eks Lena Alexandra Øien med veldig mange flere. Men det har kanskje med at de i utgangspunktet hadde ok pupper, også opererte inn alt for store innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er en grunn til at noen velger innlegg

Jeg er ikke imot siliokon bare så det er sagt. Men har notert meg at veldig mange med store pupper synes silikon er veldig teit.

Ironiskt nok.

Men jeg ser at mange angrer. Eks Lena Alexandra Øien med veldig mange flere. Men det har kanskje med at de i utgangspunktet hadde ok pupper, også opererte inn alt for store innlegg.

Tror at mange angrer i ettertid forde de ikke klarer å moderere seg når de først legger inn, slik at de legger inn for store innlegg og får typiske silikonbryster.

Slike bryster trådstarter beskriver er de mest perfekte utgangspunkt for flotte silikonbryster. Hvis vedkommende modererer seg og tar "normalstore" innlegg (som passer til kroppen ellers) så er det nesten garantert at disse brystene blir seende helt normale ut, og ikke som silikonbryster.

Eneste aberet med å legge inn er at vi jo ikke vet hvem som reagerer med kapsel og ikke. Kapsler innleggene seg så blir brystet hardt og ser selvsakt veldig uekte ut uansett resultat før kapsel. En kapsel kan opereres bort flere ganger og noen er heldige og får et flott resultat etter gang to og tre, andre får aldri et godt resultat

Nå sporet jeg visst litt av her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...