Gå til innhold

Hårføner fra US - hva med støpselet?


zenitra

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt hårføner fra statene? De har mange gode tilbud på Amazon.com nå, men kjedelig hvis den ikke passer med den nordiske standarden på stikkontakt.... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg kjøpte et håprodukt i USA en gang (rettetang), men presiserte da at den var til bruk i Europa, og fikk produkt med rett støpsel og spenning :-). Ellers ville jeg ikke kjøpt. Tungvint bestandig å måtte bruke adapter, og den koster jo fort et par hundrelapper også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MedicNerd

Da må du bruke en adapter. Tungvindt til ting som er ofte i bruk. Da kjøper jeg heller ting i Norge, og betaler litt ekstra.

Man får jo sånn "world adapter" i forskjellige former og utgaver. F.eks. på Handysize. Men hvorfor bruke penger på det... med mindre man reiser mye da, i så fall er det genialt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...