Gå til innhold

Stor juleløper - hvor?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en juleløper (helt ensfarget rød, gjerne litt mørk rød, i alle fall ikke mot oransje!) i størrelsen 40-50 cm bred og 200-220 cm lang. Finner ikke noe som er større enn 40x140 og den ser sørgelig liten ut der den ligger.

Har et stort karnappvindu med _stygg_ bunnplate og skulle gjerne hatt en fin løper der nå i jula om ikke annet. Noen som vet hvor jeg kan finne en så stor en? Gjerne i sånt litt kraftig stoff som er stripete i vevingen om dere skjønner hva jeg mener, det liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandvika storsenter

På Sandvika Storsenter står det det noen svensker å selger akkurat det du skal ha. Ring Senteret og spør hvem de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sandvika Storsenter står det det noen svensker å selger akkurat det du skal ha. Ring Senteret og spør hvem de er.

Blir litt i dyreste laget for å meg å dra til Oslo når jeg bor i Trondheim.... ;o) Men takk for tipset! :o) Tenkte på et sted på nettet jeg og gikk litt fella med å glemme å si hvor jeg bor. *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt i dyreste laget for å meg å dra til Oslo når jeg bor i Trondheim.... ;o) Men takk for tipset! :o) Tenkte på et sted på nettet jeg og gikk litt fella med å glemme å si hvor jeg bor. *Hehe*

Men kanskje de samme selgerne i Sandvika har en filial i Trondheim? ;-) Kunne jo ringt og spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje de samme selgerne i Sandvika har en filial i Trondheim? ;-) Kunne jo ringt og spurt.

Jeg skal uansett ned i Midtbyen på mandag, får ta en snartur bort på julemarkedet og ta en sjekk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julemarkedet? *hmm*

Åpner ikke før den 11. desember ser jeg nå. :o( På torget vet du -- alle de små bodene og hest med slede og musikk og greier. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha sett løpere "på rull", men neppe i slikt stoff som du ønsker deg. Da blir det typisk slikt stoff som ikke frynser seg når det klippes av uten å faldes.

Dette har jeg sett i interiørforretninger. Kanskje også stofforretninger har det.

Og selv om du må falde de to kortsidene, er vel det overkommelig nnår man slipper å falde langsidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha sett løpere "på rull", men neppe i slikt stoff som du ønsker deg. Da blir det typisk slikt stoff som ikke frynser seg når det klippes av uten å faldes.

Dette har jeg sett i interiørforretninger. Kanskje også stofforretninger har det.

Og selv om du må falde de to kortsidene, er vel det overkommelig nnår man slipper å falde langsidene?

Skal en tur innom City Syd i morra etter noe annet, får ta en spurt opp på Domus Interiør og se om de har noe sånt. Å falde to kortsider skal jeg alltids klare. :o) Men å falde to meter og få det så rett at det blir pent tror jeg ikke jeg gidder, ikke på ensfarget stoff, hadde det vært striper å sy etter så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal en tur innom City Syd i morra etter noe annet, får ta en spurt opp på Domus Interiør og se om de har noe sånt. Å falde to kortsider skal jeg alltids klare. :o) Men å falde to meter og få det så rett at det blir pent tror jeg ikke jeg gidder, ikke på ensfarget stoff, hadde det vært striper å sy etter så.

Jeg hadde heller aldri faldet langsidene - aldri i verden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gardinbutikker har panelgardiner på metervis - kjøpte nok lengde 3 meter langt spisebord på det viset :-)

Du får også kjøpt filtaktige løpere på Kid - tror de er opp mot tre meter?

Du kan også kjøpe en panelgardin, og bruke den som løper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, baby. Juleløper, påskeløper, overløper, avløpsløper, løpetidsløper.

Antar din favorittårstid er våren? Eller springtime som det heter på nynorsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gardinbutikker har panelgardiner på metervis - kjøpte nok lengde 3 meter langt spisebord på det viset :-)

Du får også kjøpt filtaktige løpere på Kid - tror de er opp mot tre meter?

Du kan også kjøpe en panelgardin, og bruke den som løper?

''Du kan også kjøpe en panelgardin, og bruke den som løper?''

Det var jo egentlig en kjempeide! Om jeg finner en i et stoff jeg liker - de koster jo vanligvis ikke mange kronene og i tillegg er de vel i akkurat riktig størrelse, 40x220?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gardinbutikker har panelgardiner på metervis - kjøpte nok lengde 3 meter langt spisebord på det viset :-)

Du får også kjøpt filtaktige løpere på Kid - tror de er opp mot tre meter?

Du kan også kjøpe en panelgardin, og bruke den som løper?

Panellengder er finfine løpere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...