Gå til innhold

Til dere som bruker Wellbutrin + et spørsmål til NHD


Gjest Wellbutrin starter

Anbefalte innlegg

Gjest Wellbutrin starter

Hei:) NHD: Er det økt risiko for kramper v bruk av Wellbutrin sammen med efexor? Dere som bruker Wellbutrin - Hvilken dose bruker dere? - Hvilke bivirkninger har dere? - Bruker dere det sammen med noen andre medisiner? - Hvilke effekt har dere av den? - Har dere merket noe til krampetendenser? - Hvor lenge har dere brukt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wellbutrin-bruker

Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i disse krampene - ifølge felleskatalogen er risikoen mindre enn 1:1000.

Jeg bruker wellbutrin, og har overhodet ingen bivirkninger ut over en lett angst/uro den andre uken. Andre SSRI gir meg en ekstrem kvalme over lang tid under oppstarten, på wellbutrin merket jeg ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest profile

Har brukt 150mg, men bare i tre uker. Har ikke kjennt noe annen effekt enn at jeg sliter med å få sove og slappe av og at fordøyelsen går "raskere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girflaske

Jeg har brukt 150mg i to måneder nå. Har absolutt ingen krampetendenser, eller andre ubehagelige bivirkninger. Opplever bare hevet aktivitetsnivå, mindre søtsug/røyksug/"stappe ting i munnen"-sug og selvsagt økt ømfintlighet for alkohol. Det er nå mye lettere å gjøre enkle aktiviteter som før krevde en betydlig innsats. Generelt større grad av tilfredshet.

Jeg tar bare P-piller ved siden av. Jeg synes ikke du skal la den minimale kramperisikoen skremme det vekk fra å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Wellbutrin 150 mg, og det virket mye bedre på depresjon enn nesten alt annet jeg har forsøkt. Ingen kramper. Kuttet etterhvert ut AD. La om hele livsstilen og d fungerer som AD for meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bølger

Jeg er veldig fornøyd med wellbutrin. Har ingen krampetendenser.

Jeg sliter med en del indre uro, noe som gjør at jeg nå prøver meg

på en redusert dose, men uroen har jeg hatt med andre ad også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bølger

Jeg er veldig fornøyd med wellbutrin. Har ingen krampetendenser.

Jeg sliter med en del indre uro, noe som gjør at jeg nå prøver meg

på en redusert dose, men uroen har jeg hatt med andre ad også.

Jeg bruker i tillegg fluanxol og lamictal, og kombinasjonen ser ut til å funere bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...