Gå til innhold

Penger penger penger (Hellstrøm).


Joikabolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig negativ du er:(

Kan noen gjøre rett i dine øyne?

Han skylder på lønningene siden han ikke oppnår 3-stjerner. Makan til ansvarsfraskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert det er så viktig at du har forståelse for hans oppsigelse. Hvis man føler man ikke blir verdsatt for den jobben man man gjør er det opptil enhver om man ønsker å fortsette i arbeidsforholdet eller se etter andre muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snurring

Han skylder på lønningene siden han ikke oppnår 3-stjerner. Makan til ansvarsfraskrivelse.

''Han skylder på lønningene siden han ikke oppnår 3-stjerner. ''

Nei, det gjør han ikke. Dette dreier seg om mye mer enn bare lønninger:

"Det viktigste for meg er min faglige integritet. Som chef og daglig leder er jeg avhengig av å ha rammer og vilkår som gjør at jeg kan videreutvikle restauranten slik jeg mener er best,"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...