Gå til innhold

Jeg har lyst på en kjæreste


Gjest frøken fiks

Anbefalte innlegg

Gjest frøken fiks

Ja jeg har lyst på en kjæreste som vil prioritere å bruke tid sammen med meg. En som liker at jeg lager god mat til han, som liker å høre på musikk eller se på en film, en som liker å gå tur sammen med meg, en som liker å gå ut å spise på restaurant, en som gir meg blomster og små gaver, en som er god til å elske med meg og en som vil ta seg god tid over kaffekoppen søndagmorgen.

Hvorfor finner jeg aldri denne mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    9

  • sheba

    7

  • Mary Poppins

    4

  • Dorthe

    3

Mest aktive i denne tråden

Nei takk....det får i så fall være urban romantikk.

Da ser jeg for meg at det kan være en bibliotekar. En mann som jobber på musikkavdelingen. En med høy kulturell kapital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Da ser jeg for meg at det kan være en bibliotekar. En mann som jobber på musikkavdelingen. En med høy kulturell kapital.

Nei jeg vil ha en i en høy politisk stilling. En med høy utdannelse og enda mer dannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig med hva du ønsker deg, plutselig får du det. Din helt egen tøffelhelt som gir deg alt du vil ha, og så kjeder du deg ihjel... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken fiks

Vær forsiktig med hva du ønsker deg, plutselig får du det. Din helt egen tøffelhelt som gir deg alt du vil ha, og så kjeder du deg ihjel... ;)

Nei da det er ingen fare for at en slik står på døra hos meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Henge ved regjeringskvartalet, kanskje. Hm... *innser at mine evner til samlivsråd ikke er spesielt gode*

Nei nei han trenger ikke å sitte i regjeringen. Stoltenberg og Støre er råkjekke, men de er gifte......hvem andre skulle jeg sikle etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei han trenger ikke å sitte i regjeringen. Stoltenberg og Støre er råkjekke, men de er gifte......hvem andre skulle jeg sikle etter?

Hva med å rett og slett melde deg inn i Ap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken fiks

Hva med å rett og slett melde deg inn i Ap?

Nåja det har jeg gjort for lenge siden, og sittet i mange møter med Jens og Jonas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest leit etter riktig arena

Meld deg inn i:

Ornitologisk forening - om ikke annet, så lærer du kanskje hvordan fuglene på fuglebrettet egentlig ser ut, og hva de heter

Fotoklubb - om ikke annet, så lærer du kanskje å få skikkelige julebilder til neste jul )

Kjøp/lån deg en hund og gå tur der menn lufter hundene sine - om ikke annet så får du mye frisk luft

Vær med på en aktivitet som forutsetter at mennesker har kontakt med hverandre - om ikke annet, så kan det hende du får nye venner.

Nøkkelen er vel uansett å være aktiv og åpen og delta på arenaer der det overhode kan finnes single menn. Poenget mitt med oppramsingen er å si at du har alt å vinne, ingenting å tape på å forsøke deg fram.

Er faktisk litt uenig med de som mener politikken er riktig arena. Min erfaring er at folk som er aktive i lokalpolitikk er veeeeldig etablerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...