Gå til innhold

hjelp--ånder--NHD


Gjest i åndens makt??

Anbefalte innlegg

Gjest i åndens makt??

jeg senser de når det blir mørkt.... stille......jeg blir dritredd....jeg er ikke så sikker på om de fins.....hvordan får jeg de vekke.....er de bare inne i hodet mitt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i åndens makt??

Åndeskapninger fins, men det du føler, er nok bare inn i hodet ditt, ja.

det jeg føler....det føles så sinnsykt ekte....jeg grøsser.....jeg vil ha det vekke fra hodet mitt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg føler....det føles så sinnsykt ekte....jeg grøsser.....jeg vil ha det vekke fra hodet mitt!?

For det første, hvordan vil du forklare den eller de ånder som føles så ekte ? hvorfor tror du i tilfelle at de er kommet inn i hodet ditt ? Har du vært mye opptatt av ånder eller programmer som har med "åndenes makt" og sånne ting ?

disse programmer kan både skremme og forvirrer sensitive mennesker av bare løgn og bedrag. De mennesker som er involvert i dette er like mye på villspor som dem de skal hjelpe.

Så mitt råd er : Hvis du ser på disse programmene. Ikke se på disse programmer. eller andre filmer eller programmer som har med slike ånder eller med andre overnaturlige ting å gjøre som fremmer ånder i omgivelsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ånder, guder og lignende er noe som konstrueres inne i den enkeltes hode. Du kan velge å la være, du kan velge å gi dem positive egenskaper og leve godt med det, eller du kan velge å tillegge dem negetive egenskaper og bruke tid på det.

Hos noen en det ledd i sykdom. Da hjelper det med antipsykotisk medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...