Gå til innhold

BH trøbbel..


Gjest mitte

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en god bh til store pupper?

Jeg har alltid hatt store pupper, og sliter med å finne en god og behagelig bh. De fleste ganger på skuldrene, støtter dårlig opp rundt puppen..

Noen som har tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei her på jobben sliter med det samme. Ho sier at ho må i spesialbutikk for å få god hjelp. Jeg vet at det finnes en slik i AmfiBorg i Sarpsborg. Men jeg vet jo ikke hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei her på jobben sliter med det samme. Ho sier at ho må i spesialbutikk for å få god hjelp. Jeg vet at det finnes en slik i AmfiBorg i Sarpsborg. Men jeg vet jo ikke hvor du bor.

Ok.

Jeg bor i Oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet "min" BH: Triumph sin sports-bh. Selges hos Cubus (iallefall)

Er det bred strikk på den? På skuldrene altså..

Vondt med de tynne, de gnager så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Ok.

Jeg bor i Oslo..

De er veldig flinke og har mange gode produkter i alle størrelser på Norsk Undertøismagasin i Prinsens gate i Oslo.

Ulempen er at det er ganske dyrt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på en skikkelig undertøysforretning, f.eks. den candyqueen_83 anbefaler og få hjelp. Vær dog forberedt på å kle av deg foran vilt fremmede og få puppene klemt og dyttet inn i flere bh'er mens de finner størrelsen din! :o) En merkelig opplevelse var det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Gå på en skikkelig undertøysforretning, f.eks. den candyqueen_83 anbefaler og få hjelp. Vær dog forberedt på å kle av deg foran vilt fremmede og få puppene klemt og dyttet inn i flere bh'er mens de finner størrelsen din! :o) En merkelig opplevelse var det...

Hun ene på LaLina trenger bare å se på deg med bh på så kommer hun med rett størrelse ;O) Helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Det ligger en butikk på Aker Brygge hvor de er veldig hjelpsomme og flinke - og vet hva de driver med. Men det er som Lillemus sier, litt spesielt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...