Gå til innhold

grøss


Gjest grøsssss

Anbefalte innlegg

Gjest grøsssss

Hodepine, nedsatt bevissthet, svimmelhet, bevissthetstap, nummenhet, lammelser og kramper er andre ting i denne gruppen.

GRØss - noen av de nevrologiske bivirkninger ved H1N1 vaksine.

Tror jeg tar sjansen på å få influensa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De samme nevrologiske bivirkningene kan influensaen gi, men da i sterkere form... Dvs at at det faktisk er skumlere å få influensaen, men det beste er selvsagt å slippe unna influensaen og droppe vaksinen ;)

Mest sannsynlig slipper du nok unna svineinfluensaen nå som halve befolkninga(?) er vaksinerte, så du kan sikkert ta det helt med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, og hvor mange får disse bivirkningene? Jeg merket ikke noe annet enn vond arm i ca et døgn.

Har du lest bivirkningslisten på andre medikamenter, eller? De kan skremme fanden på flatmark, men det er såpass få tilfeller at det skal utrolig mye til at en blir rammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan så si. Men det er mange som har tatt den nå,og det har gått helt fint.

Hvor ble det av den vaksinemotstandsgruppa? Har ikke hørt noe mer fra den kanten etter demonstrasjonen(?) de hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De samme nevrologiske bivirkningene kan influensaen gi, men da i sterkere form... Dvs at at det faktisk er skumlere å få influensaen, men det beste er selvsagt å slippe unna influensaen og droppe vaksinen ;)

Mest sannsynlig slipper du nok unna svineinfluensaen nå som halve befolkninga(?) er vaksinerte, så du kan sikkert ta det helt med ro :)

Ja, h*n kan ta det helt med ro, fordi vi andre har tenkt litt utenfor vår egen sfære og tatt vaksinen i et forsøk på å stanse svineriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ble det av den vaksinemotstandsgruppa? Har ikke hørt noe mer fra den kanten etter demonstrasjonen(?) de hadde?

Var vel ikke så mange som ble alvorlig syke etter vaksina vel:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, og hvor mange får disse bivirkningene? Jeg merket ikke noe annet enn vond arm i ca et døgn.

Har du lest bivirkningslisten på andre medikamenter, eller? De kan skremme fanden på flatmark, men det er såpass få tilfeller at det skal utrolig mye til at en blir rammet.

Du sier noe ;-)

Jeg tør aldri lese pakningsvedleggene på f.eks. antibiotika eller paracet for den saks skyld. Blir jo pissredd og paranoid av hele greia ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, og hvor mange får disse bivirkningene? Jeg merket ikke noe annet enn vond arm i ca et døgn.

Har du lest bivirkningslisten på andre medikamenter, eller? De kan skremme fanden på flatmark, men det er såpass få tilfeller at det skal utrolig mye til at en blir rammet.

''Har du lest bivirkningslisten på andre medikamenter, eller?''

Veldig godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe ;-)

Jeg tør aldri lese pakningsvedleggene på f.eks. antibiotika eller paracet for den saks skyld. Blir jo pissredd og paranoid av hele greia ;)

Jeg begynte på Lyrica for noen år siden, og DET pakningsvedlegget skulle jeg virkelig ønske jeg ikke hadde lest - der var det mye stygge, alvorlige bivirkniger lsitet opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, h*n kan ta det helt med ro, fordi vi andre har tenkt litt utenfor vår egen sfære og tatt vaksinen i et forsøk på å stanse svineriet.

Var liksom litt det jeg prøvde å si, men på en "pen lese mellom linjene-måte" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke så mange som ble alvorlig syke etter vaksina vel:-))))

De tenker nok mere på langtidsvirkningen av vaksinen,eller bivirkningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte på Lyrica for noen år siden, og DET pakningsvedlegget skulle jeg virkelig ønske jeg ikke hadde lest - der var det mye stygge, alvorlige bivirkniger lsitet opp...

Det verste er at man begynner å kjenne på alt mulig etter å ha tatt medisinen og lest bivirkningsvedlegget ;-)

Jeg kan ikke bruke vanlig nesespray og får en på resept. Dumme meg leste vedlegget etter at jeg hadde spraya første gangen, og jeg trodde nesten jeg holdt på å bli kvalt eller noe sånt. Kom raskt til at det mest sannsynlig var en psykisk bivirkning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var liksom litt det jeg prøvde å si, men på en "pen lese mellom linjene-måte" ;)

Huff, jeg orker ikke dette "på en pen måte" jeg, men det har dere vel allerede merket;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at man begynner å kjenne på alt mulig etter å ha tatt medisinen og lest bivirkningsvedlegget ;-)

Jeg kan ikke bruke vanlig nesespray og får en på resept. Dumme meg leste vedlegget etter at jeg hadde spraya første gangen, og jeg trodde nesten jeg holdt på å bli kvalt eller noe sånt. Kom raskt til at det mest sannsynlig var en psykisk bivirkning ;)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av den vaksinemotstandsgruppa? Har ikke hørt noe mer fra den kanten etter demonstrasjonen(?) de hadde?

De holder på fremdeles,styrer på og planlegger. De tenker at vaksinen vil gjøre noe med folk...på det langsiktige plan. Jeg mener alt er bare helt forskrudd for tia,folk blir ikke enige uansett. En må ha egne meninger,og ta egne valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder på fremdeles,styrer på og planlegger. De tenker at vaksinen vil gjøre noe med folk...på det langsiktige plan. Jeg mener alt er bare helt forskrudd for tia,folk blir ikke enige uansett. En må ha egne meninger,og ta egne valg.

Så de har ikke gitt opp, nei...

Ja, folk må bare ta egne valg og finne ut hva som passer dem best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tenker nok mere på langtidsvirkningen av vaksinen,eller bivirkningen...

Bare vent til en av de som har tatt vaksinen får kreft eller hjerneblødning eller whatever.... Kommer til å bli storoppslag om at vaksinen har skylda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til en av de som har tatt vaksinen får kreft eller hjerneblødning eller whatever.... Kommer til å bli storoppslag om at vaksinen har skylda ;)

Vaksinen kommer til å få skylda for alt av sykdommer som skjer i maaaange år framover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...