Gå til innhold

Cars - er det OK for en snart femåring?


caprice

Anbefalte innlegg

Har et femårig fadderbarn som jeg ser lite til. Får stadig høre at de skal invitere men det skjer aldri. Jeg har forsøkt å få dem over til oss også, men det passer aldri. Nå er det snart jul og jeg hadde tenkt å gi en fjernstyrt Cars bil bil som jeg var heldig å finne på salg for en stund siden. Jeg har selv to litt større jenter og er ganske grønn på gutteleker. Kan noen bekrefte om Cars er OK eller om det nå er helt ut, eller om gutten rett og slett er for stor. Vet det er forskjell på barn altså, men kan det hende jeg treffer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips til gave til en gutt på 2 år da? :o)

Duplo eller en eller annen bil med figurer fra Fisher-price. Har kjøpt begge deler til både jente og gutt med stoooor suksess. :o) Jenta elsket bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duplo eller en eller annen bil med figurer fra Fisher-price. Har kjøpt begge deler til både jente og gutt med stoooor suksess. :o) Jenta elsket bilen!

Mi jente fikk bussen (Fisher Price) da hun var ca 2 år - og den lekte hun masse med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Duplo eller en eller annen bil med figurer fra Fisher-price. Har kjøpt begge deler til både jente og gutt med stoooor suksess. :o) Jenta elsket bilen!

Hmm, jeg tror han har ganske mye sånne figurgreier da. Men det har vel alle unger uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har hauger fra foreldra var små :)

Det har da kommet massevis av nye figurer og biler og sånt på duplofronten siden de foreldrene var små! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til gave til en gutt på 2 år da? :o)

Slike er en hit til toåringer:

http://www.rcbutikken.no/product_info.php?products_id=922&osCsid=1d4d3cc7aed8f732e048d7bdd8439

Finnes i mange utgaver, og koster ofte bare ca. 100, f.eks. http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=1626&KatId=35

Gis ofte til ettåringer, men toåringer kan synes de er vel så morsomme, og guttene mine lekte med sine til de var fem år eller noe sånt. "Uunnværlig"! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike er en hit til toåringer:

http://www.rcbutikken.no/product_info.php?products_id=922&osCsid=1d4d3cc7aed8f732e048d7bdd8439

Finnes i mange utgaver, og koster ofte bare ca. 100, f.eks. http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=1626&KatId=35

Gis ofte til ettåringer, men toåringer kan synes de er vel så morsomme, og guttene mine lekte med sine til de var fem år eller noe sånt. "Uunnværlig"! ;)

Hadde de nå enda bare kunne skrevet "til de minste" og ikke konsekvent "til dem minste"... *Vrir seg i smerte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde de nå enda bare kunne skrevet "til de minste" og ikke konsekvent "til dem minste"... *Vrir seg i smerte*

Hehe, du sier noe, så det ikke før du nevnte det (hadde ikke lest på siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :o) Kanskje det kunne vært noe. Men de brikkene er ikke så små at de er lette å svelge eller?

Jo, det var kanskje derfor den var merket "fra 3 år".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cars-effektene er nok ut. Min sønn er 5,5 og elsket Cars for snart 2 år siden.

Men akkurat en fjernstyrt bil kan muligens være ok uansett.

Tja - vi har jo filmen i mange eksemplarer og den er stort sett utlånt hele tiden. Så helt ut er det nok ikke vil jeg si. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da kommet massevis av nye figurer og biler og sånt på duplofronten siden de foreldrene var små! :o)

Ok, har ikke peiling på Duplo jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...