Gå til innhold

Aldersgrense for langt hår?


Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Har time til frisøren neste uke og vurderer å klippe meg MYE, men vet ikke om jeg tør.

Hvor går din aldersgrense for når det er på tide å slutte med langt hår? Om du har en aldersgrense da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    12

  • morsan

    4

  • Dorthe

    2

  • tusseline

    1

Mest aktive i denne tråden

En venninne av min mor sa til meg for noen år siden at NÅ er det påtide at du klipper deg kort. Kvinner over 30 skal ikke ha langt hår sa hun...

har fortsatt langt hår jeg, 4 år etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

En venninne av min mor sa til meg for noen år siden at NÅ er det påtide at du klipper deg kort. Kvinner over 30 skal ikke ha langt hår sa hun...

har fortsatt langt hår jeg, 4 år etter ;)

Det er leeenge siden jeg var 30:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Slik som du har håret ditt, så burde du ikke klippe det :-) Enkelt og greit:-) Du har langt hår, men ser allikevel voksen ut.

Å, du er snill og grei Colette;-)

Men må nok ta en god del alikevel nå. Føler meg helt elendig om dagen. Håret er ødelagt av klor og saltvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, du er snill og grei Colette;-)

Men må nok ta en god del alikevel nå. Føler meg helt elendig om dagen. Håret er ødelagt av klor og saltvann.

Jeg sier det ikke for å være snill og grei, men fordi jeg mener det. Du ser flott ut med det håret du har:-) Det passer veldig godt til deg. Men hvis du må klippe det av grunner som du nevner, så er jo saken selvfølgelig helt annerledes:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er leeenge siden jeg var 30:-)

Jeg klippet meg da jeg ble førti. Og har aldri hatt langt hår siden. Kort hår løfter ansiktet opp, det ser jeg når håret mitt har blitt for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert noen som kler godt langt hår uansett alder (kanskje ikke over sytti-åtti da, men ;-)), men de aller fleste ser kjapt yngre ut med kort hår når de bikker førti(?)

Hvis du har lyst å klippe deg kort, så gjør det. Hår vokser tross alt ut igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg klippet meg da jeg ble førti. Og har aldri hatt langt hår siden. Kort hår løfter ansiktet opp, det ser jeg når håret mitt har blitt for langt.

Ja, jeg tenker litt på det jeg også.

Hmm, jeg har noen dager til å tenke på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Det er helt sikkert noen som kler godt langt hår uansett alder (kanskje ikke over sytti-åtti da, men ;-)), men de aller fleste ser kjapt yngre ut med kort hår når de bikker førti(?)

Hvis du har lyst å klippe deg kort, så gjør det. Hår vokser tross alt ut igjen ;)

''Hvis du har lyst å klippe deg kort, så gjør det''

Neinei, helt kort har jeg aldri tenkt:-) Tenkte mer på halvlangt. Jeg er ganske sikker på at kort hår ikke passer til meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker litt på det jeg også.

Hmm, jeg har noen dager til å tenke på:-)

Klipp deg først til skuldrene i tilfelle du angrer, ikke gå rett fra langt til kort hår for det tar en evighet før det vokser ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Klipp deg først til skuldrene i tilfelle du angrer, ikke gå rett fra langt til kort hår for det tar en evighet før det vokser ut igjen.

Ja, det var det jeg tenkte. Jeg er ikke så vågal at jeg klipper det kort. Får høre hva frisøren sier også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tenker litt på det jeg også.

Hmm, jeg har noen dager til å tenke på:-)

Hadde satt øvre grense til 35.......men har passert med god margin og fortsatt langt hår........;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvis du har lyst å klippe deg kort, så gjør det''

Neinei, helt kort har jeg aldri tenkt:-) Tenkte mer på halvlangt. Jeg er ganske sikker på at kort hår ikke passer til meg:-)

Halvlangt hår fikser du, så kjør på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårdebatt

Hadde satt øvre grense til 35.......men har passert med god margin og fortsatt langt hår........;-)

damer på 80 med langt blekt hår er stilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårdebatt

Ja, det var det jeg tenkte. Jeg er ikke så vågal at jeg klipper det kort. Får høre hva frisøren sier også.

hva med en vår staude klipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde langt hår til litt etter jeg giftet meg som 23 -åring - så klippet jeg koneklippen. Men angret. Sparte igjen.

Klippet meg kort igjen da jeg var 30. Angret. Lot det vokse igjen.

Klippet meg kort igjen da jeg var 34-35, og hadde det kort noen år. Men de to siste årene har jeg latt det vokse igjen, og nå har jeg skulderlangt hår igjen, og er snart 39 år.

Har ingen grense....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førti og flott

Fylte førti i år, og fant ut at tiden var inne til å la de fyldige, vakre lokkene falle. Først ble det skulderkort for tre uker siden, men det holdt ikke, så i forrige uke ble det kort. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

damer på 80 med langt blekt hår er stilig

Det er slik jeg ikke vil ende opp;o)

Men det spørs om jeg ikke gjør det likevel. Årene går så utrolig fort:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...