Gå til innhold

Hvor lang tid før dere beregner dere som kjærest


Gjest juleros

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor lang tid dere var sammen før dere begynte å se på dere som kjærester? Hva er forskjellen på å være kjærester og venner?Hvordan ville dere reagert på at en mann vil beholde et uforpliktig vennskap (hva nå enn det betyr) etter en stund sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var enige om at vi skulle ha et såkalt "uforliktende vennskap", men alt tredje gangen vi møttes (vi hadde mailet og sms'et mye i forkant da!) ble vi enige om at vi følte så mye for hverandre alt at vi like gjerne kunne kalle oss kjærester. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest interjeanette

Jeg har truffet mine to kjærester over nett og begge ble kjæresten min omtrent første gangen vi møttes. Da hadde vi chattet på nett i noen måneder og vi kjente hverandre rimelig godt. Hvordan jeg hadde reagert på om en mann ville beholde et uforpliktende vennskap kommer an på hva jeg følte for ham, men jeg tror nok jeg hadde tenkt at han ikke var så interessert, eller at han ventet på noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk 4-5 måneder fra vi traff hverandre til vi ble "sammen". Det tok minst 2 måneder for lang tid! Han hadde hatt mange forhold tidligere og var litt eldre enn meg så han ville være HELT sikker.... Vi hadde nok kjemien/var forelsket fra dag 1 og tilbrakte veldig mye tid sammen. Men man må jo bli litt kjent først. Da vi først ble sammen så "visste" vi at det var oss to og at vi kom til å gifte oss osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra vi møttes gikk det vel halvannen måned før vi bestemte oss for å kalle oss for kjærester.

Forskjell på kjæreste og venn? En kjæreste er man forelsket i, har sex med - i motsetning til en venn kanskje?

Om noen ville ha et uforpliktende vennskap...: Vel, hva legger man i det begrepet der? Betyr det at han vil date og ha sex, men ikke være bundet av noe? Betyr det at han vil være kun en venn (platonisk)?

Uansett, hvis jeg ville noe annet enn det som ble foreslått, så er jeg ikke sikker på om jeg ville godtatt forslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...