Gå til innhold

Årets verste julegavebok?


morsan

Anbefalte innlegg

År om annet har husbonden og jeg moret oss (moderat) ved å velge ut "boka vi ihvertfall ikke ønsker oss til jul" blant bøkene det reklameres for i avisene oppunder jul.

Vår "all time favourite", i den grad man kan bruke et ord som favoritt i denne sammenheng, er Marit Christensens bok "Smirre". Men den har fått svært hard konkurranse fra boka "Hvem er hvem i engelsk fotball".

Hvilken bok synes du burde tas med på en slik liste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bøker jeg definitivt ikke ønsker meg er Märthas englebok og boka Karita-biografien.

Kunne sikkert nevnt et par andre biografier som ikke interesserer meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest den, da?

Jeg har tittet i den for å se hva det dreide seg om. Om den ligger under treet mitt med mitt navn på så blir den byttet inn i romjula. Og jeg bytter svært sjelden gaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hvem i engelsk fotball...? Nå ble jeg litt interessert... Fant den ikke,- er det denne du mener: "Arne Scheies store spørrebok om fotball"

Du prøvde kanskje bare å finne noe av det mest uinteressante du kunne komme på,- men man kan jo ikke spøke med sånt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hvem i engelsk fotball...? Nå ble jeg litt interessert... Fant den ikke,- er det denne du mener: "Arne Scheies store spørrebok om fotball"

Du prøvde kanskje bare å finne noe av det mest uinteressante du kunne komme på,- men man kan jo ikke spøke med sånt ;-)

"Hvem er hvem i engelsk fotball" er en serie som kom på 90-tallet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvem er hvem i engelsk fotball" er en serie som kom på 90-tallet. :o)

Ah... Litt gammelt det, da :-) For poden, altså...

Men den Scheies, den kunne faktisk være aktuell - han kan nok de fleste svarene er jeg redd, men så kan han jo mose oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hvem i engelsk fotball...? Nå ble jeg litt interessert... Fant den ikke,- er det denne du mener: "Arne Scheies store spørrebok om fotball"

Du prøvde kanskje bare å finne noe av det mest uinteressante du kunne komme på,- men man kan jo ikke spøke med sånt ;-)

http://www.haugenbok.no/visverk.cfm?au=1&cid=174464

(se nederst for tidliger utgaver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er hvem i engelsk fotball...? Nå ble jeg litt interessert... Fant den ikke,- er det denne du mener: "Arne Scheies store spørrebok om fotball"

Du prøvde kanskje bare å finne noe av det mest uinteressante du kunne komme på,- men man kan jo ikke spøke med sånt ;-)

''Du prøvde kanskje bare å finne noe av det mest uinteressante du kunne komme på,- men man kan jo ikke spøke med sånt ;-)''

Ha! Tror du jeg driver med tøv og tant? ;-)

Bra Lillemus og laban har rukket å svare deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker jeg definitivt ikke ønsker meg er Märthas englebok og boka Karita-biografien.

Kunne sikkert nevnt et par andre biografier som ikke interesserer meg også...

Jeg leser aldri biografier, men akkurat Karita-boka er faktisk en jeg kunne tenke meg å kikke i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbanner tidens elv. Den fikk jeg til jul i fjor, og den var dårlig :-(

Er generelt ikke særlig glad i biografier, så de ønsker jeg meg ikke.

Fotballbøker ønsker jeg meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...