Gå til innhold

De har fått pult på Veslefrikk


Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hm, her var det et eller annet som gikk meg hus forbi.

Da får du lese en gang til og tenke enda mer koffert;-)

Og husk at "Mustapha" kan høres ut som "Must have a"...........;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du lese en gang til og tenke enda mer koffert;-)

Og husk at "Mustapha" kan høres ut som "Must have a"...........;-)

Ok, tok ikke den :-).

Men - var der mer...? *føler meg dum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, tok ikke den :-).

Men - var der mer...? *føler meg dum*

Vet ikke hva som isåfall ikke er med i dette "mer"...,-)

Det er helt ok å ikke synes at dette var morsomt:-) Men jeg liker veldig godt den subtile måten å få fram en manns fromme ønsker i en dyster krigstid i et land langt hjemmefra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som isåfall ikke er med i dette "mer"...,-)

Det er helt ok å ikke synes at dette var morsomt:-) Men jeg liker veldig godt den subtile måten å få fram en manns fromme ønsker i en dyster krigstid i et land langt hjemmefra...

:-)

Har også sans for subtil humor med understatements, men tog'an ikke helt denne gang - var vel kanskje innstillingen som var feil, trodde det skulle være "mer" :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som isåfall ikke er med i dette "mer"...,-)

Det er helt ok å ikke synes at dette var morsomt:-) Men jeg liker veldig godt den subtile måten å få fram en manns fromme ønsker i en dyster krigstid i et land langt hjemmefra...

Kan du forklare hvorfor jeg ikke ryddet og/eller bakte i kveld, og heller har sittet foran TV med pc'en i fanget og en liten drink ved siden...?

Underlig er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du forklare hvorfor jeg ikke ryddet og/eller bakte i kveld, og heller har sittet foran TV med pc'en i fanget og en liten drink ved siden...?

Underlig er det.

Fordi han ikke legger merke til at du har ryddet med mindre han har sett det med egne øyne? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi han ikke legger merke til at du har ryddet med mindre han har sett det med egne øyne? ;-)

Hehe. Men - han har bedre øye for rot (og rydding) enn jeg.

Etter en tøff uke var sofaen fryktelig fristende.... når barna omsider roet seg... *hm, minnes at jeg hadde tanker om å bake mens de var våkne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Men - han har bedre øye for rot (og rydding) enn jeg.

Etter en tøff uke var sofaen fryktelig fristende.... når barna omsider roet seg... *hm, minnes at jeg hadde tanker om å bake mens de var våkne*

''når barna omsider roet seg... ''

Nå er det like før barnet er ferdig med "kveldsmaten".... Sånn går det når man både skal se på X-factor OG Senkveld...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''når barna omsider roet seg... ''

Nå er det like før barnet er ferdig med "kveldsmaten".... Sånn går det når man både skal se på X-factor OG Senkveld...;-)

Ah, så du gikk glipp av Detektimen? Det gjør jeg nesten aldri, om jeg er hjemme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...