Gå til innhold

Kjøpte dere CD'n?


Gjest liten sjekk

Anbefalte innlegg

Gjest liten sjekk

A pro pos tråden under her om X-faktor. Noen skreiv at de aldri kommer til å kjøpe cd'n den som vinner får gi ut. Jeg husker tilbake til hine hårde dager her på DOL og diskusjonen om bl.a Ali Fuentes som var med i Idol. Noen var kjempefan og proklamerte høyt og tydelig at hans cd skulle de -garantert- kjøpe når den kom ut. Men var det noen som virkelig gjorde det? Har dere kjøpt noen av de andre idoldeltagernes cd'er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest liten sjekk

Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o)

Den er visst på vei. Vi må få rapport når den er i hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o)

Ja, hva skejdde med han..han fikk jo til og med Jan Werners "legat for unge kunstnere" i fjor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er visst på vei. Vi må få rapport når den er i hus!

*Hehe* Bare jeg får med meg at den er kommet så må jeg vel kjøpe den sånn som jeg proklamerte det her inne den gangen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skejdde med han..han fikk jo til og med Jan Werners "legat for unge kunstnere" i fjor....

Så snurten av ham på skjermen forleden dag, det var derfor jeg husket ham nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snurten av ham på skjermen forleden dag, det var derfor jeg husket ham nå.

Han er jo dyktig, uten tvil:-) Og hva skjedde med han som vant "norske talenter"? Jeg husker ikke navnet hans...

Men gratulerer til Chand i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg skulle kjøpe cd'n til Kim Rune fra Idol når den kom ut, men jeg venter fremdeles... ;o''

Du slipper å vente lengre, cd`n har kommet den. ;)

http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=product&productId=3160075

Finnes den ikke i vanlig format? Bilspilleren min tar nok ikke MP3 gitt... Kan jeg laste den over på pc og formatere den om til vanlig format og så brenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes den ikke i vanlig format? Bilspilleren min tar nok ikke MP3 gitt... Kan jeg laste den over på pc og formatere den om til vanlig format og så brenne?

Det er dikkert mulig å gjøre slik du beskriver, men cd`n kan sikkert kjøpes i vanlig butikk der du bor også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...