Gå til innhold

jeg = en jævlig pasient


hellmine

Anbefalte innlegg

føler meg som en jævlig pasient.jeg ber om hjelp,men ingenting er bra nok...

for jeg vet ikke,jeg har ingen svar og gi når de spør om hva tror du vil hjelpe?

JEG VET IKKE....

selv føler jeg at jeg er ufattelig negativ til medisiner ,men jeg vil ikke pakke inn følelsene,medisiner hjelper ikke mot alt,jeg har prøvd,i løpet av alle de årene med feilmedisinering så tror jeg at jeg har vært igjennom nesten alt av antidepresiva,antipsykotika,b preperater av alle mulige sorter,lithium,nozinan,tolvon,lamictal,jeg vet så mye om hva disse medisinene har gjort med meg,dette er legen og psykologen enig i,men det går ikke an og gå slik som dette heller....

og når jeg nå kun bruker ritalin så er livet snudd helt,det ble så ufattelig bra....helt til nå.dette startet lenge etter jeg startet med ritalinen,så det har ikke med ritalinen og gjøre,tror jeg.det mener legen,og psykologen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...