Gå til innhold

Hva gir dere til kjærestene deres?


Gjest Linnea79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest belladonnah

Mannen min får klær med meg i år. han syns det er veldig kjedelig å få klær,

men når han ikke gidder å bry seg om hvordan han ser ut, går i de samme fillene år etter år, ja da må han finne seg i å få klær til jul :D

det er ikke akkurat billig med klær, så det er en fin gave :)

Prøver å gi noe som passer til hans stil. vil ikke være en kone som skal kle opp mannen.. at jeg er skjemt av han eller noe :D men han får så mye bedre selvtillit og når han har klær som kler ham :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk han datamaskin. I år får han litt av hvert; et sett med massasjeoljer (vi elsker å gi hverandre massasjer), en stor lunchboks (jeg lager lunsj til han hver dag, men har inntil nå ikke funnet en boks som er stor nok til litt av hvert, så jeg måtte slå til på den) og noen penner som er flotte å tegne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting i år. Vi skal heller bruke noen kroner på en felles ferie eller opplevelse på nyåret. Antagelig en tur til London. :D

Men han har fått julekalender i desember. Og det ligger en liten ting til meg her, siden han fikk det av meg. Det var koselig, synes jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy type

han valgte ut varg veum dvden med alle filmene derfra :P kjedelig gave, men han ønsker seg ingenting så..

Å, Varg Veum er da fine filmer :D Slettes ingen kjedelig gave det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Varg Veum er da fine filmer :D Slettes ingen kjedelig gave det da :D

ja det er bra filmer, og han har jo ønsket seg det.. men litt stusselig med bare det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...