Gå til innhold

Hva gjør dere på når dere har influensa?


Gjest sszxxsazz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Når jeg hadde influensa så orket jeg knapt annet enn å ligge og døse bort de første 5-6 dagene. Orket noen korte økter med den bærbare pc i senga - men var ikke lenge av gangen.

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke syk heldigvis

Sover og slumrer gjennom de første dagene, da orker en jo ikke annet, når feberen raser og kroppen verker. Men så kommer de bedre dagene, da en orker å komme seg på toalettet uten å føle seg døden nær. Da kan en lese aviser og blader, og høre radio eller se TV. Da er det straks litt bedre å være syk. Og de andre i familien må fly og varte deg opp, siden du alltid gjør det for dem. Akkurat den delen er faktisk ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover og slumrer gjennom de første dagene, da orker en jo ikke annet, når feberen raser og kroppen verker. Men så kommer de bedre dagene, da en orker å komme seg på toalettet uten å føle seg døden nær. Da kan en lese aviser og blader, og høre radio eller se TV. Da er det straks litt bedre å være syk. Og de andre i familien må fly og varte deg opp, siden du alltid gjør det for dem. Akkurat den delen er faktisk ikke så verst.

''Men så kommer de bedre dagene, da en orker å komme seg på toalettet uten å føle seg døden nær.''

*hehe* Sist jeg hadde influensa tok det et par dager før jeg klarte å kreke meg ned tre etasjer for å hente posten. Da jeg sto der nede i gangen med posten i hånda tenkte jeg fortvilet:"Hvordan i all verden skal jeg komme meg opp igjen?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...