Gå til innhold

Nettdate, rart spørsmål?


Gjest missii

Anbefalte innlegg

Har skrevet så vidt med en veldig pen mann via en datingside. Det han skriver på profilen sin virker så bra og han er utrolig flott på bildene.36 år, men..det første han spurte meg om var høyde, vekt, skostørrelse og klesstr. Var det merkelig? børe det være et "faresignal"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ville nok stusset litt, ja :-).

Men kanskje han bare spør om det i mangel av noe annet, som en "ice breaker"? Evt. ville han teste reaksjonen din på slike spørsmål. Eller han var helt grunn :P-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde og sånn omtrentlig vekt kan jo være greit å vite - ikke alle er ute etter en partner som er mye høyere/lavere enn en selv og en del har jo også preferanser for hva de foretrekker på vektfronten.

Men skostørrelse og klesstørrelse??? Da hadde jeg sannsynligvis bare ledd av det hele og slettet fyren. Det blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde og sånn omtrentlig vekt kan jo være greit å vite - ikke alle er ute etter en partner som er mye høyere/lavere enn en selv og en del har jo også preferanser for hva de foretrekker på vektfronten.

Men skostørrelse og klesstørrelse??? Da hadde jeg sannsynligvis bare ledd av det hele og slettet fyren. Det blir bare for dumt.

Ja. Fikk melding av han nå hvor han skriver at han ikke er overfladisk. Men han må ha en veltrent dame som han tenner på, han har ikke stygge venner og kan heller ikke ha stygge menn som venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fikk melding av han nå hvor han skriver at han ikke er overfladisk. Men han må ha en veltrent dame som han tenner på, han har ikke stygge venner og kan heller ikke ha stygge menn som venner...

Et godt råd: Dropp ham! Høres ut som en overfladisk dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han "så flott" på bildet må du regne med at han får mange henvendelser fra kvinner.

Jeg synes "kjemien" i meldingene er viktig og det virker som den

er litt i ulage nå.

Overrask han med ett lignende spørsmål og se hvordan han tar det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fikk melding av han nå hvor han skriver at han ikke er overfladisk. Men han må ha en veltrent dame som han tenner på, han har ikke stygge venner og kan heller ikke ha stygge menn som venner...

Han der hadde jeg ikke giddet skrive mer med gitt. :o) Hvis han ikke er overflatisk, hvem er det da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Ja. Fikk melding av han nå hvor han skriver at han ikke er overfladisk. Men han må ha en veltrent dame som han tenner på, han har ikke stygge venner og kan heller ikke ha stygge menn som venner...

Ærlig talt. Her vill jeg takket for meg med en melding om at jeg er ute etter en mann og ikke en selvopptatt liten selvdigger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fikk melding av han nå hvor han skriver at han ikke er overfladisk. Men han må ha en veltrent dame som han tenner på, han har ikke stygge venner og kan heller ikke ha stygge menn som venner...

Å herre min hatt!!! Og han sier han ikke er overfladisk??????

Hadde ikke kastet bort enda et sekund på en slik fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som exen min.............som syns jeg var småfeit(1,68 cm og ca.60 kg).

Sløkket.

''Høres ut som exen min.............som syns jeg var småfeit(1,68 cm og ca.60 kg).''

*host*

Du er vel litt høyere enn 1,68 cm?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fikk melding av han nå hvor han skriver at han ikke er overfladisk. Men han må ha en veltrent dame som han tenner på, han har ikke stygge venner og kan heller ikke ha stygge menn som venner...

..ikke rart mannen er singel... Styr unna. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ville nok stusset litt, ja :-).

Men kanskje han bare spør om det i mangel av noe annet, som en "ice breaker"? Evt. ville han teste reaksjonen din på slike spørsmål. Eller han var helt grunn :P-.

"ice breaker"...

"Ice maker" passer kanskje bedre...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...