Gå til innhold

Hvordan skal en sjef være?


Gjest Trives med jobben

Anbefalte innlegg

Gjest Trives med jobben

Jeg jobber som stuepike pået hotell og trives med jobben men sjefen vet jeg ikke hvor jeg har.

Hun kan si en dag at vi må ta oss tid til å gjøre det og det skikkelig for det begynner å bli støvete.

Vi sier at så lenge vi har tid så tar vi det. Vi må ta oss tid sier hun.

Men så kommer det en dag at vi er lite folk på jobb og det er mye å gjøre og hun forventer at vi tar 17-20 rom hver. Dette han pågå i noen uker. Og ja vi klarer å ta rommene men i ett raskt tempo og da blir renholdet etter det også

Og når det er en rolig periode igjen ser hun at det ikke har blitt tatt alt som hun mener vi må taoss tid til og da kommer den samme reglen igjen.

Hun kan ikke forvente ar vi skal jobbe i 4 gir hele tiden og at alt blir gjordt skikkelig.

Håper vi får en ny sjef snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har i hvertfall erfart at det er vanskelig å få noen god attest fra en sjef jeg ikke liker. Jeg er nødt til å ha en sjef jeg kan kommunisere bra med, da jeg har ulike ting jeg sliter med. Hvis en sjef er ubehagelig, så er det bedre om h*n er ubehagelig mot alle, enn at vedkommende splitter folk ved å være veldig sympatiske mot noen og ubehagelig mot andre. Det er ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sjefen ber dere ikke gjøre den ekstra innsatsen når det er ekstra travelt? Hun bare minner dere på det når det har roet seg litt?

Synes det høres helt kurant ut, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sjefen ber dere ikke gjøre den ekstra innsatsen når det er ekstra travelt? Hun bare minner dere på det når det har roet seg litt?

Synes det høres helt kurant ut, jeg...

Slik oppfattet jeg det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...