Gå til innhold

11. september i Norge!?!


Gjest bigbang

Anbefalte innlegg

Tror du hadde passet perfekt inn!

Hehe, den kommentaren ble litt malplassert der, hidi ;)

Man kan sikkert si mye om Sør, men han setter iallefall pris på mangfoldet vi har i Norge - så kommunistiske tendenser tror jeg ikke han har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    103

  • Dorthe

    9

  • Colette

    7

  • hidi, the scorpion

    7

Gjest lillibeth

Faren ved det er at ungene på den skolen kan bli like trangsynte som deg ;-)

Heldigvis har jeg greid å oppdra barna mine til å bli bevisste mennesker som setter rettferdighet og empati høyt. Datra mi på tolv ble sjokkert over kommentaren din og spurte: "Er hun voksen????"

Sitter du å leser opp kommentarene her inne for datteren din? Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter du å leser opp kommentarene her inne for datteren din? Makan.

Hehe, hun satt tilfeldigvis ved siden av meg og spiste kveldsmaten sin ;)

What's the problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det reagerte jeg også på....

Jeg har vel ikke sagt at jeg leser opp svarene jeg får til datteren min?

Hun satt ved siden av meg, med nesa i ei bok, ved kjøkkenbordet fordi hun spiste kveldsmat. Tilfeldigvis titta hun bort på akkurat denne kommentaren og lurte på hva dette gjaldt og jeg forklarte henne det... For meg er det viktig å formidle overfor henne at det faktisk finnes endel mennesker som mener at vi ikke har noe å lære av et kulturelt mangfold. Det fikk hun nå se sort på hvitt. Jeg skjønner ikke hva som er så ille med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Saken er jo at hun nettopp har destruert hele "argumentet" ditt. Personen du bruker som kilde sier klart og tydelig at din tolkning er FEIL.

Nei, KV sier ingen ting om antall muslimer i denne artikkelen. I en annen artikkel som jeg tidligere har linket til støtter KV mitt syn på antall muslimer i Norge. Dette samme gjør anslag fra Statistisk Sentralbyrå. Jeg gjentar: Antallet ligger nærmere 4 enn 2%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest firepile

''Det sier jo mest om deg da...''

Og hva sier det om meg?

Har ikke tenkt å innvilvere meg i all verdens elendighet,det er mitt valg. Vil heller fokusere på positive ting,livet er for kort til å dyrke negativitet.

''Og hva sier det om meg?''

At du lar deg presse av anti-demokratiske grupperinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og hva sier det om meg?''

At du lar deg presse av anti-demokratiske grupperinger.

Hehe,nei jeg lar meg ikke presse av noen som helst :-)

Og det er ikke tull en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Men nå er vi jo så flinke til å påpeke her i Norge at her gjelder norske lover - så da må jo det du her skriver ikke være gyldig ;). Ergo er man ikke muslim med mindre man er medlem i en menighet. Man blir ikke født muslim ihht. norske regler (selv om du sier man blir det ihht. muslimske regler - hvilke regler er dette forresten?)

''Man blir ikke født muslim ihht. norske regler ''

Og du er naiv hvis du tror dette spiller noen rolle. Islamsk tradisjon sier noe annet. Eller er det også slik at du mener utsagnet "Alle født av en jødisk mor er jøder" ikke gjelder i Norge?

''selv om du sier man blir det ihht. muslimske regler - hvilke regler er dette forresten?)''

Dette sies at profeten Muhammad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, KV sier ingen ting om antall muslimer i denne artikkelen. I en annen artikkel som jeg tidligere har linket til støtter KV mitt syn på antall muslimer i Norge. Dette samme gjør anslag fra Statistisk Sentralbyrå. Jeg gjentar: Antallet ligger nærmere 4 enn 2%.

En gang til:

Dette er det Kari Vogt skriver:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584175

SSB sier ca 90000 muslimer, hvilket utgjør 2% av befolkningen. Mange av de 2% er selvsagt ikke praktiserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Man blir ikke født muslim ihht. norske regler ''

Og du er naiv hvis du tror dette spiller noen rolle. Islamsk tradisjon sier noe annet. Eller er det også slik at du mener utsagnet "Alle født av en jødisk mor er jøder" ikke gjelder i Norge?

''selv om du sier man blir det ihht. muslimske regler - hvilke regler er dette forresten?)''

Dette sies at profeten Muhammad.

Muslimer som er født av muslimske foreldre i Norge blir selvsagt registrert i samme trosamfunn. Og er følgelig registrert som muslimer - totalt 2% av befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

En gang til:

Dette er det Kari Vogt skriver:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=584175

SSB sier ca 90000 muslimer, hvilket utgjør 2% av befolkningen. Mange av de 2% er selvsagt ikke praktiserende.

''SSB sier ca 90000 muslimer, hvilket utgjør 2% av befolkningen. Mange av de 2% er selvsagt ikke praktiserende.''

Da har du vel en statistikk å vise til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''SSB sier ca 90000 muslimer, hvilket utgjør 2% av befolkningen. Mange av de 2% er selvsagt ikke praktiserende.''

Da har du vel en statistikk å vise til;)

Ja, den ligger her i tråden, postet av mariaflyfly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...